نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که انتقاد در جامعه خوب بوده و مورد نیاز است اما نباید در آن افراط و تفریط شود، گفت: دروغگویی و سیاه‌نمایی در جامعه هر دو گناه کبیره است، چرا که باعث انحطاط در جامعه می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، معصومه آقاپور علیشاهی در آیین گرامیداشت بیستمین سال تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: این روز عزیز را به تمامی خبرنگاران استان و به ویژه خبرنگاران فعال خبرگزاری ایسنا تبریک می‌گویم.
وی با تاکید بر این‌که رسانه‌ها پل ارتباطی بین نیازها و خواسته‌های مردم با تفکر و تصمیم‌سازی مسئولان است، افزود: این پل ارتباطی هر قدر که مستحکم‌تر بوده و اساس آن بر راستگویی و واقع‌نگری استوار باشد، تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها نیز بطور صحیح انجام خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که برگزاری بیستمین سالگرد تاسیس، افتخاری برای خبرگزاری ایسنا است، گفت: اینکه یک خبرگزاری بتواند ۲۰ سال بدون جهت‌گیری خاص و با صداقت و شفافیت و همچنین به کارگیری نیروهای جوان در مسیر رسالت‌های خود فعالیت کند، جای تبریک و افتخار دارد.
آقاپور با اشاره به فضای خبری باز در جامعه تاکید کرد: از رسانه‌های استان خواستاریم این موارد را درنظر بگیرند و واقع‌گرایی و حقیقت‌جویی را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند.
وی در پایان گفت: از تمامی اندیشمندان، فرهیختگان، اساتید و دانشجویان خواستارم با افکار و اندیشه‌های متفاوت و مکتب‌های مختلف، همدل باشند. باید در کنار هم باشیم تا به هدف اصلی خود که توسعه و پیشرفت ایران است، برسیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.