به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی در خصوص اتفاقات بازی اخیر تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: داور هم مانند بازیکن و مربی اشتباه می‌کند، اما ناراحتی من از این است که اشتباهات داوری را توجیه کنند و بگویند گل درست بوده، اما داور اشتباه کرده است.
وی افزود: فیفا و قانون می‌گوید وقتی بازیکن و مهاجم برابر باشند، آفساید گرفته نمی‌شود و بر این اساس گل تراکتورسازی برابر پرسپولیس صحیح بود.
مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد آوردن پرچم ژاپن به ورزشگاه توسط طرفداران تراکتورسازی نیز گفت: طرفداران پرچم ژاپن را به خاطر سوگیتا به ورزشگاه می‌آورند؛ ما هفته اول محروم بودیم و از هفته‌های بعدی پرچم ژاپن در ورزشگاه تبریز بود و ارتباطی به شکست پرسپولیس مقابل کاشیما ندارد، همانطور که در بازی پرسپولیس هم پرچم کرواسی به خاطر برانکو آورده شده است.
وی یادآوری کرد: از زمانی که مالکیت باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفتم به دنبال ایجاد جو سالم، چه در بازی‌های خانگی و چه بازی‌های خارج از خانه، بودیم و سعی کردیم فضای ناهنجار در فوتبال را از تراکتورسازی دور و از تیم‌هایی که به تبریز می‌آیند، مهمان نوازی کنیم.
زنوزی با اینکه هواداران پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی شروع کننده بودند، اضافه کرد: از هواداران تیم تراکتورسازی تشکر می‌کنم که نجابت به خرج دادند.
وی ادامه داد: قول می دهم از پرسپولیس‌ها که این هفته برای بازی ماشین‌سازی به تبریز بیایند، مهمان‌نوازی کنیم؛ در مورد تعداد تماشاگران تیم پرسپولیس نیز چه در بازی مقابل ماشین‌سازی در تبریز و چه در بازی برگشت مقابل تراکتورسازی ، محدودیتی قایل نیستیم.
مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز یادآوری کرد: من در هر 2 بازی تراکتورسازی و ماشین‌سازی به ورزشگاه می‌روم؛ در مورد باشگاه ماشین‌سازی هم گفته ام اگر کسی خریدار باشد، تیم را تحویل می‌دهیم.
وی افزود: من قانون مالکیت فیفا را قبول دارم، اما نباید از این نکته چشم پوشید که مالکیت تیم استقلال و پرسپولیس نیز با وزارت ورزش است که خود در عین حال متولی ورزش و فوتبال کشور است.
وی گفت: علاوه بر آن تیم‌های نفت هم همه یک مالک مشترک دارند و این در حالی است که تشکیلات باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی کاملا از هم مجزا هستند.
زنوزی در مورد استوکس نیز گفت: سعی می‌کنیم وی را حفظ کنیم و باید مدیریت باشگاه با وی صحبت کند، اما اصول باشگاه از همه چیز بالاتر است و در جلسه امروز وضعیت وی مشخص می‌شود.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.