به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه افزود: تنها راه شناخت نظام سلطه و نقشه های شوم آن، بهره گیری از منویات رهبری است.
وی ادامه داد: سازش ناپذیری و ایستادگی تاپای جان ویژگی بارز شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود که با نثار خون خود پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگه داشته و از ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی دفاع و حراست کردند.
وی اضافه کرد: امروز نیز آحاد مردم و مسئولان باید ادامه دهنده راه شهدا در سنگر ایستادگی در برابر نظام سلطه باشند و با اتحاد و همبستگی در راه اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند.
طالعی گفت: شهدا در حقیقت شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی را برای جامعه تبیین کرده و از این راه گامی عقب ننهادند و در این مسیر ذره ای تردید نکردند.
وی افزود: پیام شهدا، مقاومت در برابر توطئه های نظام استکباری و وحدت بین امت اسلامی است که باید در بین نسل آینده نیز نهادینه شود.
وی ادامه داد: آرمان های شهدا و رهمنودهای رهبری روشن کننده و راهنمای ملت بزرگ ایران در مسیر درخشان آینده این مرز و بوم است.
وی اضافه کرد: پایمردی در صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب همواره مورد تاکید رهبری و شهدا بوده و باید مورد اهتمام آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
**
غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته بسیج در عجب شیر
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در این مراسم با بیان اینکه شهدا با از جان گذشتگی و رشادت، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و ما نیز وظیفه داریم راه و روش آنها را ادامه دهیم.
حجت الاسلام ابراهیم برزگر با اشاره به اینکه شهدا شاهد اعمال ما هستند، گفت: باید در اعمال و رفتارمان دقت کرده و از مسیر شهدا خارج نشویم.
وی گفت :تدابیر رهبر معظم انقلاب در مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب راهگشای جامعه اسلامی در این برهه حساس وتاریخی است .
فرماندار عجبشیر نیز در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان شهرستان عجب شیر به مناسبت هفته بسیج گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تربیت فرزندانی شایسته و تقدیم آنها به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی، دین خود را نسبت به انقلاب و میهن اسلامی ادا کردند و این بزرگواران اکنون پشتوانه ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند
عادل اصغر پور بیان کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس نشان می ‌دهد که ملت ایران زنده و قوی بوده و همچنان پای عهد و آرمان خود نسبت به انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.
وی با بیان اینکه شهدا بدون توجه به تعلقات دنیوی شجاعانه در جبهه‌ها حضور یافتند و از جان خود گذشتند تا امروز ما در آرامش باشیم، گفت: شهیدان در دامان پدران و مادران باتقوا تربیت یافتند و همین باعث شد تا آنها با داشتن ایمان به خدا و روحیه ایثارگری به نبرد با دشمنان بروند.
عجب شیر در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 228 شهید گلگون کفن و 409 نفر جانباز سرافراز تقدیم کرده است.
3077/7487/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.