سرهنگ رضا اصلانی فر روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه شهید آیت الله غفاری در محل حاضر و با همکاری کارکنان بیمارستان، سارق را که همراه یکی از بیماران بود، شناسایی و دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: متهم در بازجویی ها به پنج فقره سرقت منازل از محلات مختلف شهرستان اعتراف کرد و برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ اصلانی فر با اشاره به نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سرقت ها افزود: بیشتر مال باختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدارهای پیشگیری از سرقت را جدی نمی گیرند.
وی ادامه داد: یرای پیشگیری از سرقت منازل و اماکن توصیه های پلیسی باید جدی گرفته شده و با اقدامات پیشگیرانه و نصب دوربین های مدار بسته، فرصت سرقت را از سارقان سلب شود.
سرهنگ اصلانی فر با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و انتقادات، پیشنهادات و تقدیرهای خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ارتباطی 197 گزارش کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.