حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه در تبریز به رای اعتماد مجلس به چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم منتظر ثمره این انتخاب هستند.
وی ‌به رکود مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: رونق ساخت و ساز علاوه بر اشتغال زایی بخش هایی زیادی از اقتصاد کشور را به حرکت در می آورد.
وی در عین حال گفت: رونق مسکن نباید به گرانی آن بینجامد زیرا که با همین قیمت های کنونی هم عده زیادی قادر به خرید مسکن نیستند.
حجت الاسلام مطهری‌اصل اضافه کرد: از وزرای جدید انتظار می‌رود تا هر چه سریع‌تر به این مشکلات سرو سامان بدهند.
وی با بیان اینکه برخی از مشکلات نیز ناشی از رفتارهای نادرست عمومی است، اضافه کرد: احتکار کالا مصداق خیانت در امانت و نداشتن ایمان است.
وی به چالش 40 ساله آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: تا مادامی که آمریکا به این رویکرد مستکبرانه خود ادامه دهد، شعار مرگ بر آمریکا نیز به صدا درخواهد آمد.
امام جمعه موقت تبریز بر تداوم مقاومت تاکید کرد و گفت: به طور قطع روزی فرا می‌رسد تا در بیت‌المقدس نماز جماعت به پا داریم.
وی با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در مورد راهپیمایی اربعین اظهار داشت: میلیون‌ها زائر در این رویداد شرکت کردند و این حرکت دینی با وجود نادیده گرفتن رسانه‌های غربی تاثیر خود را خواهد گذاشت.
وی با اشاره به مناسبت‌های تقویمی فرارسیدن ماه ربیع الاول و ایام سرور و شادی اهل بیت(ع) را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: شروع امامت قطب عالم امکان و نور دیده و سرور قلب‌ها نیز در این ماه است.
حجت الاسلام مطهری‌اصل با اشاره به اینکه روز اول ربیع مصادف با هجرت پیامبر عظیم‌الشان اسلام از مکه به مدینه‌النبی است، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) بعد از 13 سال تبلیغ در مکه عزم به هجرت به مدینه کردند و هر چند کفار سعی کردند تا جلوی این هجرت را بگیرند ولی موفق نشدند.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.