به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بناب با اشاره به عظمت و شکوه راهپیمایی عاشقان امام حسین(ع) در اربعین حسینی(ع) افزود: این حماسه عظیم و خودجوش از محاسبات بین المللی و سیاسی خارج است.
وی اظهار داشت: این اجتماع بزرگ 2 ملت موانع عظیم و تحرکات و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
امام جمعه بناب یادآوری کرد: دشمن برای اینکه این ملت را از ادامه مسیر ناامید کند، به جنگ روانی از طریق فضای مجازی روی آورده است تا آنان را نسبت به مسئولان خود بی اعتماد کند.
حجت الاسلام باقری بنابی، ادامه داد: جمهوری اسلامی سراپا عزت و شرف را نصیب این ملت کرده است و این کشور این میزان عزت و عظمت را تاکنون به خود ندیده بود.
وی با بیان اینکه امنیت و آسایش جمهوری اسلامی، این کشور را در دنیا سرآمد و به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل کرده است، گفت: دشمنان این نظام 40 سال است که به خیال خود تلاش می کنند جمهوری اسلامی را از سر راه بردارند.
خطیب جمعه بناب یادآوری کرد: همان طور که این ملت 8 سال جنگ تحمیلی را با مقاومت و استقامت پشت سر گذاشته است، در بحث مسائل اقتصادی نیز مردم با مقاومت از این امتحان سربلند بیرون خواهند آمد.
حجت الاسلام باقری بنابی با گرامیداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان خود را برای برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می کنند.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.