تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر نیز تن به شکست داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته سوم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ امروز(یک شنبه) با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، ورامین و اراک برگزار شد که شهرداری تبریز در ورامین به مصاف همنامش رفت.
 
شاگردان بناکار که در بازی قبلی خود نیز با نتیجه سه بر دو مقابل کاله مازندران شکست خوردند، امروز با حساب سه بر یک مغلوب شهرداری ورامین شدند.
 
شهرداری تبریز در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 17 و 26 بر 24 از حریف خود شکست خوردند و در ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 23 از سد میزبان خود عبور کردند.
 
پیکان تهران ۳ - فولاد سیرجان صفر
خاتم اردکان 3 - پیام مشهد صفر
درنا ارومیه صفر - سایپا تهران ۳
شهرداری ورامین 3 - شهرداری تبریز 1
شهروند اراک 3 - کاله مازندران صفر
عقاب نهاجا 3 - شهرداری گنبد 2 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.