مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: 646 مددجوی تحت حمایت این نهاد با کمک خیران به پیاده روی بزرگ اربعین و زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد کلامی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی، افزود: هدف از اعزام مددجویان به اماکن زیارتی، تقویت باورهای دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانوارهای تحت حمایت است. 
کلامی با اعلام اینکه طرح شوق زیارت یکی از طرح‌های مهم این نهاد است، بیان کرد: مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در طول سال شناسایی‌شده و با کمک خیران امکان سفر آن‌ها به اماکن زیارتی در قالب این طرح فراهم می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با دعوت از خیران برای کمک به اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، گفت: مشارکت خیران در طرح شوق زیارت موجب می شود تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویان را به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام کنیم. 
وی با اشاره به نحوه کمک خیران به طرح شوق زیارت، تاکید کرد: مردم نیکوکار استان می توانند از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند.                

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.