علی محمودی روز پنجشنبه درجلسه مشترک ستاد ویژه 13 آبان و شورای آموزش و پرورش منطقه هریس
به نبود دیوارمحوطه بعضی ازمدارس و مشکل تامین مایحتاج مدارس شبانه روزی اشاره کرد و از خیران مدرسه ساز و مدرسه یار خواست در این امر کمک کار آموزش و پرورش منطقه باشند.
وی همچنین با اشاره به نامناسب بودن فضای آموزشی برخی مدارس نسبت به تعداد دانش آموزان ونقشه های اجرایی ساخت مدارس خیرساز، از خیرینی که به امر مدرسه سازی اقدام می کنند خواست با لحاظ استانداردهای سازمان نوسازی مدارس، بهره وری مدارس را بالا برند.
محمودی گفت: هر تغییر و تحولی که صورت می گیرد باید در جهت پیشرفت باشد و از مدیریت جدید آموزش و پرورش خواست تا همه تلاش خود را برای رشد علمی دانش آموزان منطقه به کار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: پدیده ای بنام تضمین قبولی کنکور از طریق ثبت نام در کلاس های کنکور در مراکز سودجو و غیر رسمی رواج یافته است که این پدیده مانند ویروس مهلک به آموزش و پرورش لطمه شدید وارد ساخته است .
محمودی با اشاره به پیش رو بودن 13 آبان اظهار داشت: کشور در یک جنگ ترکیبی با دشمنان نظام و اسلام واقع شده و این وظیفه آموزش و پرورش، مدیران و مربیان است تا با تبیین جنایت های استکبار در حق ملت ایران برای دانش آموزان و اولیا، زمینه حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان را فراهم کنند.
فرماندار هریس در ادامه در مورد امضای تفاهم نامه همکاری مابین دهیاران بخش خواجه و اداره آموزش و پرورش منطقه خواجه گفت: در کشورهای پیشرفته امکانات و زیرساخت ها در هرسازمان و نهادی به گونه ای در نظر گرفته شده است که هر سازمان و نهادی بتواند همه مسائل و کارهای خود را به نحو شایسته انجام دهد ولی در کشورهای جهان سوم و مناطق محروم مانند منطقه ما به گونه ای است که به تنهایی نمی توان از عهده وظائف محوله برآمد و در چنین شرائطی می بایستی این نهادها دست به دست هم دهند و با تجمیع امکانات از عهده انجام کارهای خود برآیند.
حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان هم با اشاره به واقعه 13 آبان ماه گفت: افتخار آفرینان و قهرمانان این رویداد مهم سیاسی دانش آموزان و دانشجویانی بودند که با الهام از معلمان و استادان خویش این حماسه ماندگار را خلق کردند و با این کار خویش هیمنه استکبار جهانی را شکسته و آنها را نزد افکار عمومی جهان منزوی و منفور ساختند.
سامپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان هریس هم گفت: جواب دندان شکن دادن به تمامی هجمه ها و یاوه گویی های استکبار وظیفه مدیران، معلمان و دانش آموزان است تا همچون سال های قبل باشکوه هرچه تمامتر در راهپیمایی روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شرکت کنند.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
/3071/7227
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.