'پرستو مه نمای اقدم' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص علت خداحافظی زودهنگام خود از تیم ملی گفت: ناعدالتی در اعزام به بازی های آسیایی ازبکستان و جایگزین شدن نفر سوم اردوی تیم ملی به جای وی علت تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی است.
وی افزود: تا روز اعزام به مسابقات در مورد اعزام نشدنم اطلاع رسانی نکردند حتی ویزای ازبکستان را هم برایم اخذ کردند و لباس مسابقات را تحویلم دادند اما در عین بی عدالتی حذف شدم.
وی ادامه داد: چند ساعت قبل از اعزام به دلایل نامعلوم اعلام شد که فدراسیون صلاح دانسته تا نفر سوم به جای نفر دوم اردوی تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام شود.
مه نمای اقدم افزود: در مجموع رکوردگیری و آمادگی فنی و جسمانی من آماده تر بودم اما فدراسیون برای اعزام من ابتدا 140میلیون ریال و بعد 90 میلیون ریال پول درخواست کرد.
ورزشکار شایسته تبریزی همچنین گفت: چون پاروی قایقرانی وسیله شخصی محسوب می شود برای مسابقات پاروی نو تهیه کردم، 1.5 سال نیز در اردوی تیم ملی حضور داشتم و رضایت محضری پدرم را نیز برای اعزام به ازبکستان دریافت کرده بودند اما به ناحق اعزام نشدم.
مه نمای اقدم افزود: با رکوردهایی که در ترکیب تیم به دست آورده بودم احتمال کسب مدالم بسیار بود.
'پرستو مه نمای اقدم'، ورزشکار تبریزی تیم ملی جوانان کانوی قایقرانی ایران متولد 1379 بوده و سال گذشته در مسابقات جهانی 'ماراتن چین' مقام هفتم جوانان جهان و امسال نیز در مسابقاتی که در جمهوری آذربایجان برگزار شد مدال طلا را کسب کرد.
3093/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.