مبین روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کتاب دومین اثر بنده بوده و در یک هزار نسخه به چاپ رسیده و در نوشتن آن از فن سجع استفاده شده است.
سعید مبین شهیر، با بیان اینکه موضوعات کلی این کتاب در باب فلسفه و ادب است، افزود: این کتاب در 23 فصل به همراه پیوست ها در زمینه مسایل آینده بشر و از بین رفتن ارزش های تمدن بشری نوشته شده است.
وی اظهار داشت: ظاهر مطالب این کتاب دارای صنعت نثر بوده ولی در باطن از شعر نو ( موج نو) تبعیت می کند و دارای سبک نمادگرایی جادویی است.
نویسنده کتاب «قطعه مقدس» با اشاره به اینکه برای نوشتن این کتاب حدود 4 ماه زمان صرف کرده ام، یادآوری کرد: هزینه اولیه چاپ این کتاب حدود 70 میلیون ریال است.
مبین شهیر، انگیزه خود از روی آوردن به نوشتن کتاب را بیان مشکلات موجود جامعه و بیان احساس درونی در قالب کتاب اعلام کرد و ادامه داد: هزینه بالای چاپ کتاب، قیمت پایین کتاب در جامعه و طولانی بودن روند صدور مجوز چاپ از مشکلات حوزه نشر است.
وی با اشاره به اینکه کتاب اول خود به نام « پایان نامه » را نیز در یک هزار جلد و در موضوع پایان دنیا نوشته است، گفت: از کلاس دوم دبستان به نویسندگی علاقه مند شدم و از کلاس اول راهنمایی نوشتن شعر و مطلب را آغاز کردم.
مبین شهیر با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی خانواده خود، نهادهای فرهنگی و دولتی خواستار حمایت بیشتر آن ها از فعالان حوزه چاپ و نشر شد.
مبین شهیر متولد سال 1378 بوده و هم اکنون دانشجوی جامعه شناسی دانشگاه تبریز است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.