محمدرضا جروقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این شهرستان تاکنون 56 خانواده چند توانجوی فاقد مسکن شناسایی شده است که 44 خانواده شهری و بقیه روستایی هستند.
وی اظهار داشت: به تمام خانواده های حداقل 2 توانجوی روستایی مسکن واگذار شده و هم اکنون خانواده واجد شرایط تحت پوشش فاقد مسکن در روستاهای این شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره بهزیستی با اشاره به واگذاری 11 مسکن شهری به سرپرستان خانواده حداقل 2 توانجو در میانه یادآوری کرد: این خانواده ها قبل از سال 94 شناسایی شده بودند که صرفا با کمک های بلاعوض سازمان بهزیستی و سهم آورده خودشان خانه دار شده اند.
جروقی ادامه داد: اکنون 10 خانوار حایز شرایط حداقل 2 توانجوی پشت نوبت برای خانه دار شدن وجود دارد که پیگیری های لازم برای خانه دار شدن آن ها انجام می شود.
وی گفت: علاوه بر این خانواده ها، از سال 91 به بعد به بیش از 218 خانواده تحت پوشش حایز شرایط کمک بلاعوض تامین مسکن پرداخت شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
جروقی با بیان اینکه میزان کمک ها به خانواده توانجویان از شهریور سال 1396 افزایش یافته است، اظهار داشت: به توانجویان سرپرست خانواده و زنان سرپرست خانواده تحت پوشش شهری 80 میلیون ریال و روستایی 100 میلیون ریال مساعدت می شود.
شهرستان میانه با جمعیتی در حدود 200 هزار نفر در 165 کیلومتری تبریز واقع است.
7231/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.