قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که در حال حاضر، در جنگی قرار داریم که با هدف شوم تحمیل شده و به مراتب پیچیده‌تر از هشت سال دفاع مقدس است، گفت: امروز دشمن به طور مستقیم آحاد مردم را مورد هدف قرار داده تا شکافی بین مردم و نظام ایجاد شود.
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، نصرت الله لطفی در همایش روسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، با بیان این‌که در مقطع حساس و سرنوشت ساز و در گذر از پیچ و تاب قرار داریم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است که بعد از قرن‌ها در زمان زندگی ما شکل گرفت .
 وی افزود: 40 سالگی انقلاب اسلامی همزمان با تحمیل جنگ روانی و اقتصادی توسط نظام سلطه، نازساگاری‌های اجتماعی مواجه شده تا امید و اعتماد به نفس مردم را مورد هدف گیرد که با الطاف الهی و هوشمندی این جنگ هم خنثی و برگ زرینی دیگر به تاریخ انقلاب اضافه خواهد شد.
 وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی اذعان دارند که تمامی راهبردهای ۳۹ ساله گذشته ناکار آمد بوده است؛ بنابراین به سمت ایجاد جنگ روانی حرکت کرده است که معتقدم می‌توانیم این جنگ را نیز با روحیه‌ی انقلابی و کم‌ترین هزینه، پشت سر بگذاریم.
 لطفی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: هر کسی در این جنگ کاری انجام دهد، اقدامی جهادی محسوب شده و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر واجبی، واجب‌تر است.
 وی متانت، صبوری و حضور پر شورتر از قبل در صحنه را از وظایف مهم مردم در جنگ فعلی دانست و گفت: مسولان وظیفه دارند لباس رزم بر تن کرده و با پرهیز از کارهای تکرار و روزمرگی، وارد میدان جهاد شوند.
 وی با بیان این‌که نقش مردم در قالب مراسم، مناسبت‌ها، تجلی عظمت، اقتدار و دموکراسی این نظام شکست پذیر خواهد بود، تصریح کرد: مناسبت‌های مهمی از جمله یوم الله ۱۳ آبان ماه را پیش رو داریم که امسال با تلاش و حضور آگاهانه مردم در صحنه، روز مبارزه و ضد استکباری به یاد ماندنی خواهد بود.
 وی افزود: مردم در مقطع حساس با عزت و افتخار، باز هم برگ زرینی به تاریخ ایران اسلامی اضافه خواهند کرد.
 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که امسال نهم دی ماه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست، گفت: امسال راهپیمایی بسیار عظیم و پرشور خواهیم داشت تا در آن تجدید میثاق خود با امام عظیم الشان و امانت‌داری خون نظام اسلامی را نشان دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.