فرماندار تبریز از تخصیص حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در سال 97 خبر داد و گفت: تقسیم بندی این اعتبارات بر اساس پیشنهاد دستگاه‌ها و با اولویت بندی پروژه‌ها انجام می‌شود. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با موضوع تخصیص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیشترین اعتبار به مناطق عشایری شهرستان تخصیص می‌یابد. 
 وی با اشاره به روستاهای الحاق شده به شهر، گفت: بر اساس قانون، اعتباری به این روستاها واریز نخواهد شد و ارائه خدمات و تامین شرایط در روستاهای الحاق شده به شهر بر عهده شهرداری است. 
راستگو با بیان این‌که عشایر مولد بوده و بدون کم‌ترین بهره‌مندی به نیازهای شهری، تولیددات دامی و لبنی خود را به بازار عرضه می‌کنند بیان کرد: با تخصیص و تکمیل راه دسترسی به ییلاقات شهرستان تبریز، این منطقه می‌تواند به عنوان رینگ گردشگری مطرح شده و اتصال سه شهرستان ورزقان، شبستر و تبریز را فراهم کند. 
 وی در ادامه از دستگاه‌های اجرایی ای که پروژه‌های مربوط به سال 96 را به اتمام نرساندند؛ خواستار تکمیل و تحویل پروژه‌ها شد. 
 فرماندار تبریز، خرداد سال 98 را آخرین فرصت برای پروژه‌های سال 97 عنوان کرد و گفت: اعتبارات مربوط به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری به صورت متناوب به حساب فرمانداری واریز خواهد شد که بر اساس قانون، دستگاه‌های اجرایی با عقد قرارداد با پیمانکار پروژه، مبلغ پروژه پس از تایید دستگاه مربوطه از طریق فرمانداری به حساب پیمانکار واریز خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.