استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اقداماتی که در حوزه توسعه اشتغال در مناطق روستایی و مناطق محروم انجام گرفته یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در راستای خدمت‌رسانی به مردم بوده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در جلسه بررسی تسهیلات اشتغال‌زایی مناطق محروم و روستایی استان‌های شمال غرب کشور در تبریز با بیان این‌که ایجاد اشتغال در روستاها و توجه و حمایت از مناطق محروم وظیفه‌ی ماست، افزود: این موضوع مهم است اما حفظ منابع بانک نیز اهمیت بالایی دارد.
وی با بیان این‌که اکنون مسابقه‌ای برای جذب تسهیلات به راه افتاده در حالی که باید بازگردانی تسهیلات هم مورد توجه باشد، افزود: باید بازپرداخت این تسهیلات جذب نیز مورد توجه قرار گیرد و به خیل عظیمی از معوقاتی که در ادوار مختلف ایجاد شده، اضافه نشود.
وی با تاکید بر این‌که فردی که در رابطه با "تولید و ایجاد اشتغال" تسهیلات دریافت می‌کند، باید‌ آموزش‌های لازم در زمینه "توجیه اقتصادی تولید، قانون کار، مالیات، تامین اجتماعی، خرید ماشین آلات و..." را فرا بگیرد، افزود: کسی که بخواهد دو میلیارد تسهیلات بگیرد باید مهارت‌های لازم در این زمینه را داشته باشد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که ارائه‌ی مشاوره به کسانی که در راستای تولید و ایجاد اشتغال، تسهیلات دریافت می‌کنند گام ارزشمندی است و افزود: در عین پیگیری برای پرداخت تسهیلات، پیگیری برای بازپرداخت تسهیلات هم در اولویت قرار گیرد.
وی تعامل و تصمیم‌گیری در جلسه بررسی تسهیلات اشتغال‌زایی مناطق محروم و روستایی استان‌های شمالغرب را موضوع ارزشمندی دانست و افزود: این‌که تصمیم گیری به جلسات بعدی موکول نمی‌شود، گام ارزشمندی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.