به گزارش ایرنا، علی محرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سالن سینمایی « استاد صیامی» با گنجایش ٢٨٠ نفر و مجهز به آخرین فناوری‌های روز سالن‌های سینمایی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: این سالن سینمایی از آخرین فناوری‌های تصویری دیجیتالی برخوردار بوده و بخش خصوصی نسبت به تجهیز آن اقدام کرده است.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآوری کرد: این سالن همزمان با روز ملی سینما در ٢١ شهریور جاری ساعت ١٧ به بهره برداری می‌رسد.
محرمی ادامه داد: در این آیین مسوولان استانی، هنرمندان و سینماگران آذربایجان شرقی حضور می یابند و همزمان از موسی عباسی، مدیر پیشکسوت سینماهای استان و فعال بخش خصوصی در این عرصه، تجلیل می‌شود.
در ماه های اخیر با بستر سازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، همراهی بخش خصوصی و حمایت سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر 11 سالن سینما با حدود سه هزار و 100 صندلی به مجموعه‌ی سینماهای استان افزوده شده است.
در مرداد سال جاری نیز با همکاری سازمان سینمایی، سمعی و بصری، انجمن سینمای جوان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 2 سینمای سیار در شهرستان های هشترود، چاراویماق و جلفا به بهره برداری رسیده است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.