مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که تملک پنج کیلومتر از بزرگراه «تبریز - سهند» به اتمام رسیده است، گفت:  اکنون این راه ارتباطی در بحث تملک اراضی مشکلی ندارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عباس مصطفوی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شرکت عمران شهر جدید سهند، این شهر را شهر فرصت‌ها دانست و گفت: شهر جدید سهند به دلیل قرارگیری در موقعیت گردشگری مسیر «کندوان - اسکو» و نزدیکی به تبریز یکی از فرصت‌های منطقه محسوب می‌شود.
وی وجود ۳۵ هزار واحد مسکن مهررا فرصتی برای توسعه این شهر عنوان کرد و گفت: علی رغم تصور برخی، نشاط و ظرفیت اجتماعی شهر سهند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ به طوری که مردم همواره ازبرنامه‌های ورزشی و فرهنگی استقبال می‌کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که برای عبور از بحران در این شهر، از رویکردهای جدید استفاده می‌کنیم، گفت: رویکرد سبز یعنی "هر شهروند یک درخت" جزو این رویکردها است، برای عملیاتی کردن این شعار‌ها برنامه‌های گسترده ورزشی و فرهنگی در سطح شهر اجرا می‌شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این‌که در بحث مشارکت و سرمایه گذاری سهند،  ۴۲۰ میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری تنظیم کردیم، افزود: اگر این میزان از تفاهم نامه‌ها به قرارداد تبدیل شود بی شک شهر جدید سهند شهری متفاوتی خواهد بود.
مصطفوی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اساسی شرکت عمران شهر جدید سهند، بحث‌های انسان محوری است.
وی دانشگاه سهند را جزو ظرفیت‌های علمی شهر جدید سهند عنوان کرد و گفت: پنج هزار نفر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل ‌می‌کنند و با کمک مدیریت جدید دانشگاه سعی بر استفاده از این ظرفیت اجتماعی و فرهنگی داریم.
 وی یادآور شد: امروز چندین پروژه‌ی عمرانی و خدماتی شهر جدید سهند با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان به دست استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد .

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.