یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان افراد پیر کنار خواهند رفت و شرایط برای حضور جوانان در عرصه‌ مدیریتی کشور فراهم خواهد شد.

احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورود جوانان به عرصه‌ی مدیریتی کشور اظهار داشت: با تصویب این قانون ما شاهد پوست اندازی مدیریتی در کشور خواهیم بود. اعضای مسن کابینه و سایر مسئولان مسن از مدیریت خداحافظی خواهند کرد و شرایط برای حضور جوانان در عرصه‌های مدیریت کشور فراهم خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: امروز ما در بدنه مدیریتی کشور دارای جوانان تحصیلکرده و متعهد به میهن هستیم که بعضی از آنها فراز و نشیب‌های مختلف تاریخ کشور را نیز درک کردند. این جوانان دارای نگرش جدید به موضوعات و انعطاف پذیری بیشتری در رویارویی با مشکلات هستند. با بهره گیری از ویژگی تعهد و تخصص این جوانان می‌توان گام موثری در حل مشکلات کشور برداشت.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی افزود: مجلس نیز از جوانان حمایت می‌کند. به عنوان مثال در رای به وزارت آقای آذری جهرمی مجلس به جزمیت و قاطعیت ایشان برای پیشبرد کارها اعتماد کرد و اکنون نیز کمابیش توانسته انتظاراتی را که از وی می‌رفت برآورده کند. این امر نشان می‌دهد که جوانان با انگیزه و دارای تخصص می‌توانند کارهای عقب مانده که به واسطه کابینه پیر به زمین مانده است را جلو ببرد.

علیرضابیگی در پایان گفت: مردم انتظار دارند فعالیت کابینه‌ای که شعار انقلابی می‌دهد، در راستای اهداف انقلاب باشد. البته قرار نیست نسبت به کسانی که امروز به واسطه این قانون دوره فعالیت آنها به پایان می‌رسد بی توجهی شود و تلاش‌های آنها در سالهای سخت انقلاب نادیده گرفته شود، اما باید این افراد با روی گشاده این واقعیت را بپذیرند که باید پرچم اداره کشور به جوان‌ترها که انرژی بیشتری دارند داده شود تا بتوانند مشکلات ایجاد شده را برطرف سازند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.