مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: پس از کسب مجوز تردد خودروها، روزانه ۵۰۰ دستگاه بارگیری و به نمایندگی های سراسر کشور توزیع خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حمید حاجی زاد منصور در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از  شرکت ایران خودرو تبریز با رد شایعه احتکار که در بعضی رسانه‌ها مطرح شده است، گفت : در حال حاضر ۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در پارکینگ این شرکت موجود است که از این تعداد سه هزار دستگاه خودرو آماده تحویل بوده و با صدور حکم قضایی تحویل مشتریان خواهد شد.
وی افزود: تعداد ۶۵۰۰ دستگاه خودرو نیز به محض تامین قطعات ایمنی و الکترونیکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص مباحث مطرح شده در بعضی از رسانه ها مبنی بر  این‌که کسری قطعات عمدتا شامل رادیو پخش است، عنوان کرد: این یک اظهار نظر غیر کارشناسی است؛ چراکه در صورت کسری قطعات تحویل خودرو امکان پذیر نیست. 
مدیرعامل ایران خودرو گفت: کلیه خودروهای آماده تحویل با قیمت مصوب که توسط شورای رقابت اعلام شده عرضه می شود.
حاجی زاد منصور تصریح کرد : در راستای حمایت و صیانت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان که یکی از شعارها و اولویت‌های اصلی ما است، در صورت تاخیر در تحویل خودرو به دلیل کسری قطعات ایمنی و الکترونیکی جریمه بابت تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به این‌که ظرفیت تولید این کارخانه، روزانه ۴۳۰ دستگاه بود، عنوان کرد: به دلیل مشکل عدم تامین برخی قطعات این میزان به ۳۰۰ دستگاه در روز کاهش یافته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.