محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در نشستی با مشاور طرح پروژه احداث پنل های گچی در اراضی روستای خلیفه باغی، افزود: ما مشتاق و علاقمند به سرمایه گذاری های مختلف در سطح شهرستان برای کاهش مشکلات اقتصاد بوده و از تمامی سرمایه گذاران بومی و غیربومی استقبال می کنیم.
وی اظهار داشت: در اجرای طرح پنل های گچی در اراضی روستاهای شهرستان بر حفظ منابع طبیعی از جمله حفظ مراتع مورد نیاز برای کشاورزان و دامداران تاکید کرد.
مشایخی، معدن را ثروت خدادادی برای بهره برداری بشر از آن برشمرد و افزود: تمامی سعی و تلاش ما جلب و جذب سرمایه گذاران بیشتر برای بهره برداری از معادن و فرآوریهای معدنی در راستای رونق چرخه تولید و اشتغال شهرستان است و اگر تمامی موارد فنی و کارشناسی در این سرمایه گذاری ها رعایت شود ما با تعامل و همراهی مسئولین شهرستانی و استانی تمامی موانع را از سر راه سرمایه گذاران برداشته و مسیر را برای آنها هموار خواهیم کرد.
وی از ابراز علاقمندی استاندار آذربایجان شرقی به سرمایه گذاری در شهرستان میانه خبر داد و به پیگیری مجدانه وی برای ایجاد و راه اندازی طرح های سرمایه گذاری در شهرستان از جمله پنل های گچی در روستای خلیفه باغی در جهت تمرکز زدایی طرح های سرمایه گذاری از مرکز استان اشاره کرد.
فرماندار میانه راه اندازی واحد تولید پنلهای گچی در میانه را سبب منفعت شهرستان از جمله جوانان این شهرستان و رونق اقتصاد و اشتغال عنوان کرد.
/3071/7231/3038
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.