به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی صنایع شیر ایران، سیدابراهیم حسینی در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن تشریح برنامه های جدید سرمایه گذاری این شرکت در راستای توسعه تولید و اشتغال، افزود: با توجه به ظرفیت های پگاه تبریز مقرر شد این اقدامات در اولویت کاری قرار گیرد.
وی اظهار داشت: توسعه محصولات پودری لبنی با جذب سرمایه گذاری های بین المللی و جدید، توسعه و افزایش تولید کره و محصولات پرچرب، توسعه محصولات پنیرهای نرم و پنیرهای جدید با مشارکت شرکت های خارجی، توسعه خطوط تولید شیر پاستوریزه و ESL، توسعه فعالیت های مربوط به GMP، افزایش و توسعه سکوهای جمع آوری شیر خام و دامداری صنعتی در منطقه و افزایش محصولات صادراتی از اهم برنامه های مصوب در شرکت پگاه آذربایجان شرقی است.
وی گفت: انجام این اقدامات می تواند این شرکت را به بزرگ ترین کارخانه لبنی و قطب محصولات پودری در شمال و غرب کشور تبدیل کند.
شرکت صنایع شیر ایران - پگاه ، متشکل از 17 واحد تولیدی، پنج شرکت توزیع و فروش، سه مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و با بیش از 63 سال سابقه تولید، فروش و صادرات انواع محصولات لبنی، بزرگترین مجموعه غذایی در منطقه است.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.