نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مردم از لحاظ معیشت دچار مشکلند، گفت: نباید نقاط ضعف نظام را مد نظر قرار داده  و خدمات انقلاب، امنیت و ایثار شهدا را از یادها برد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ضیاء اله اعزازی در نخستین مجمع سلامت شهرستان بناب در  دانشگاه بناب با بیان اینکه سلامت از هر چیزی مهم‌تر است و باید در اولویت تمام امور قرار داشته باشد، افزود : رفع مشکلات کشور بخصوص در حوزه بهداشت و سلامت نیازمند تلاش و همکاری همگانی است و باید همه مسئولان و خیران در این زمینه کمک کنند. 
وی به مقایسه وضعیت بهداشت و درمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، بالا بردن سطح سلامت عمومی و ایجاد شرایط عادلانه در بین مردم و ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب بوده است که این وضعیت خوب حال حاضر، اصلا  قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست. 
امین رفیعی، فرماندار بناب نیز در این جلسه زیر بنای حقوق شهروندی را تامین بهداشت و سلامت عمومی مردم دانست و افزود: در ابتدا یک شهروند باید از نظر جسمی و روحی در سلامت باشد تا بتواند نقش موثردر پیشرفت جامعه داشته باشد. 
معاون اجتماعی  دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز با اشاره به اینکه سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ الهی است، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مخلص نظام در داخل کشور و مدافعان حرم در مرزها،  امروزه شاهد امنیت و ثبات کامل در این کشور هستیم . 
 علی اکبر طاهری اقدم یکی از تحولات صورت گرفته در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور را موضوع کاهش هزینه های درمانی در بیمارستان ها و رعایت عدالت در سلامت دانست و افزود: امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در هنگام مراجعه به بیمارستان ها، بیمار جز درد بیماری، نگرانی و رنج دیگری ندارد. 
وی مشارکت تمام ارگان های دولتی و غیر دولتی جهت بهبود فضای بهداشت در جامعه را ضروری دانست و افزود: با مشارکت های مردمی و تشکیل مجمع خیرین سلامت هدف اصلی که رضایت مردم است، محقق می شود. 
به گزارش ایسنا، اولین جلسه مجمع سلامت شهرستان با شعار( علم، خلاقیت، سیاستگذاری ) و با هدف جلب مشارکت بین بخشی و تشویق نهادهای اجتماعی و اقتصادی برای حضور موثر در حوزه ارتقای سلامت جامعه و انتخابات موسسه خیریه بیمارستان‌ها برگزار شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.