به گزارش ایرنا، بخشدار مرکزی مراغه درمراسم بهره برداری از این طرح ها که به عنوان نمادین در روستای علویان برگزار شد گفت: این طرح ها شامل نوسازی و بهسازی معابر روستایی از سوی دهیاری ها و بخشداری اجرا و به بهره برداری رسید.
حکیمه انتظاری افزود: در این راستا 18 هزار و 730 مترمربع از معابر روستاهای طالبخان، موسی درق، گشایش، تازه کند علیا، قره ناز سفلی، چای باغی، سرگیزه، چکان و آغاجری با 5.8 میلیارد ریال آسفالت ریزی شده است.
وی ادامه داد: همچنین طرح جدول گذاری، اجرای کانیو و آبروی معابر در روستاهای طالبخان، خانقاه، چوان سفلی، نوا، علی آباد، تازه کند قاسم خان، خطب، گل تپه، سرگیزه، قراتلو، کامل آباد، چوان باغ و تازه کند قشلاق اجرا شده است.
وی اضافه کرد: این طرح ها در پنج هزار و 70 مترمربع از معابر این روستاها و با 3.8 میلیارد ریال انجام شده و به بهره بردرای رسیده است.
انتظاری با اشاره به اجرای طرح های نوسازی و بهسازی معابر روستایی در روستای علویان نیز گفت: برای این منظور در مجموع سه میلیارد و 120 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: در این روستا، چهار هزار و 500 متر مربع از معابر با 1.2 میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت ریزی انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین 100 متر جدول گذاری و کانیو با 100 میلیون ریال، تملک، مسیرگشایی، ایجاد دیوار حائل و زیرسازی 700 متر مربع از املاک معارض با 1.3 میلیارد ریال و جابجایی شش تیر برق نیز با 370 میلیون ریال در این روستا انجام شده است.
وی اضافه کرد: توجه به ایجاد زیرساخت های اساسی در مناطق روستایی با هدف توزیع متوازن خدمات و نیز ایجاد زمینه برای توسعه گردشگری از اهداف و راهبردهای بخشداری با همکاری دهیاری هاست.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 66 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.