محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش پس از پایان برنامههای خود در جمهوری آذربایجان، با بدرقه نایب رئیس مجلس آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
به گزارش جماران، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC)، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، پس از پایان برنامههای خود در جمهوری آذربایجان، با بدرقه نایب رئیس مجلس آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس مجلس صبح امروز برای شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) وارد باکو شده بود.
قالیباف در جریان این سفر، ضمن سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، با الهام علیاف، رئیسجمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و جمهوری آذربایجان دیدار و گفتوگو کرد.