وزارت امور خارجه دانمارک اعلام کرد سفارت این کشور در تهران بازگشایی شده است.

به گزارش جماران،  بنابر اعلام وزارت امور خارجه دانمارک، این کشور سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا، بازگشایی کرده است.

دستگاه دیپلماسی دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که «با توجه به بهبود اوضاع امنیتی در ایران، سفارت در تهران را  بازگشایی شده است.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این بیانیه می‌افزاید: سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن در محل سفارت مشغول به کار بوده است.

دانمارک در تاریخ ۱۰ مارس به دلیل اوضاع درگیری‌ها دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی سفارت دانمارک
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.