پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

حمله به محله الدیر در نبطیه منجر به شهادت دو شهروند شد

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی آتش‌بس را آشکارا نقض کرد

حزب‌الله اعلام کرد: رژیم صهیونیستی امروز به‌طور آشکار آتش‌بس را نقض کرده است.

به گزارش جماران، به نقل از  تسنیم، مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان دشمن گروهی از شهروندان را در محله الدیر در نبطیه به گلوله بستند که این حمله منجر به شهادت دو شهروند شد که یکی از ‌آنها کارمند شهرداری بود، چند شهروند دیگر هم زخمی شدند.

حزب‌الله تصریح کرد: این تجاوز رژیم صهیونیستی به النبطیه الفوقا نقض آشکار توافق آتش‌بس است، این در حالی است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.