قالیباف به تهران بازگشت
قالیباف، رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.
به گزارش جماران، محمدباقر قالیباف، رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.
ترتیبات اداره تنگه هرمز در آینده محور اصلی گفتگوهای مقامات تهران و مسقط بود.
مشاهده خبر در جماران
لینک کوتاه: