یک روز پس از مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس، یک شبکه آمریکایی مدعی باز بودن تنگه هرمز برای کشتیرانی شد.

به گزارش جماران، شبکه سی‌ان‌ان به نقل از منبعی دیپلماتیک اعلام کرد: «اجرای یادداشت تفاهم آتش‌بس میان تهران و واشنگتن به مسیر درست خود بازگشته و تنگه هرمز برای کشتیرانی باز است.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.