کدخبر: ۱۷۱۴۳۲۹ تاریخ انتشار:

در پیامی در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرد؛

گام مهم امارات برای برقراری رابطه با ایران بعداز جنگ: آغاز فعالیت کشتی‌های بزرگ ایرانی در بنادر امارات

‌دولت امارات از امروز اجازه پهلوگیری کشتی‌های کانتینری با پرچم ایران را صادر کرد. این یک اتفاق مهم در بازگشت روابط میان ایران و امارات بعد از جنگ ۴۰ روزه است.

به گزارش جماران، میثم زین‌الدین فعال کشتیرانی نوشت:

‌دولت امارات از امروز اجازه پهلوگیری کشتی‌های کانتینری با پرچم ایران را صادر کرد. این یک اتفاق مهم در بازگشت روابط میان ایران و امارات بعد از جنگ ۴۰ روزه است.

نکته مهم این که هنوز قطر، عمان و پاکستان اجازه پهلوگیری کشتی‌های ایرانی را در بنادر خود نمی دهند.

 

مشاهده خبر در جماران