کدخبر: ۱۷۰۶۰۹۳ تاریخ انتشار:

رئیس مجلس و وزیر خارجه هنوز در تهران هستند / الجزیره: حضور ایران در مذاکرات همچنان یک پرسش بزرگ است

هیچ کدام از اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی به پاکستان نرفته اند.

به گزارش جماران به نقل از چند ثانیه، منابع خبرگزاری الجزیره از وزارت خارجه و مجلس ایران گفته‌اند که در حال حاضر هیچ هیأتی از ایران به اسلام‌آباد اعزام نشده است. 

محمدباقر قالیباف (رئیس مجلس و مذاکره‌کننده ارشد)، عباس عراقچی (وزیر خارجه) و معاون او همگی در ایران هستند. 

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرده است که هیچ‌کس (حتی به عنوان بخشی از یک تیم فنی یا هر تیم دیگری) به اسلام‌آباد فرستاده نشده است. بنابراین، حضور ایران در مذاکرات همچنان یک پرسش بزرگ باقی مانده است.

 

مشاهده خبر در جماران