زندگینامه محسن منصوری

خلاصه مطلب:

محسن منصوری استاندار تهران در دولت سیزدهم است، او پیش از این انتصاب از اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و نیز نایب رئیس هیات مدیره بنیاد علوی بوده است، همچنین در مناصبی همچون مشاور استاندار تهران، مدیرعامل و عضو موسس و هیات مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی فعالیت داشته است. 

 

توضیحات :

محسن منصوری در خرداد ماه سال 1363 در ورامین متولد شده است. مقطع کارشناسی را در رشته مکانیک و گرایش ساخت و تولید در دانشگاه شهید رجایی تهران، و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه تهران سپری کرده است. 

او در دوره دانشجویی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان بوده است، در ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، و حوزه وزارتی آموزش و پرورش نیز فعالیت داشته است. او در فاصله سال های 1388 تا 1392 به مدت 4 سال فرماندار تهران بود، و یک بار به عنوان فرماندار نمونه برگزیده شد. 

از دیگر سوابق او می توان به عضویت در شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاونت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعاملی و نائب رئیسی هیات مدیره بنیاد علوی اشاره کرد. محسن منصوری همچنین مدیرعامل و عضو موسس و هیات مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی بوده و به عنوان مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین و مشاور استاندار تهران فعالیت داشته است. 

در تاریخ 18 مهر ماه سال 1400 محسن منصوری به عنوان استاندار در دولت سیدابراهیم رئیسی منصوب شد.