به گزارش خبرنگار مهر، علی نمازی، ظهر دوشنبه در نشست خبری آنلاین که توسط خانه مطبوعات با موضوع سهام عدالت ترتیب داده شد، اظهار داشت: طرح توزیع سهام عدالت از سال ۸۵ آغاز و سهام ۴۹ شرکت از طرف دولت به مردم واگذار شد.

وی با بیان اینکه ۱.۲۸ درصد سهامداران عدالت در استان یزد زندگی می‌کنند، افزود: بالغ بر ۶۲۰ هزار نفر در این استان سهامدار سهام عدالت هستند.

نمازی با اشاره به بحث آزادسازی سهام عدالت که در دستور کار دولت قرار گرفته است، عنوان کرد: سهامداران تا ساعت ۲۴ هشتم خرداد ماه فرصت دارند برای ویرایش اطلاعات خود همچنین تعیین سهامداری مستقیم یا غیرمستقیم به سایت سهام عدالت مراجعه کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تاکید کرد: تنها افرادی که می‌خواهند روش سهامداری مستقیم را انتخاب کنند، باید به سایت مراجعه کنند و افرادی که مراجعه‌ای به سایت نداشته باشند، مدیریت سهام آنها به شرکت‌ها واگذار می‌شود.

نمازی عنوان کرد: ثبت نام سهام عدالت در این مرحله انجام نمی‌شود و این مرحله ویژه افرادی است که در سال ۸۵ اقدام به خرید سهام کردند بنابراین مردم مراقب افراد سودجویی که به بهانه ثبت نام برای سهام عدالت، درخواست وجه می‌کنند، باشند.

وی تصریح کرد: در این مرحله تنها ویرایش اطلاعات و تعیین سهامداری مستقیم یا غیرمستقیم انجام می‌شود و امکان حذف و اضافه نیز وجود ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری یزد، هدف دولت را از آزادسازی سهام عدالت، افزایش سرمایه آحاد مردم از طریق بورس اعلام کرد و گفت: امیدواریم مردم یزد نیز بتوانند با سرمایه گذاری و مدیریت مناسب به این مهم دست پیدا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.