استفاده از تجهیزات مدرن پخت در آشپزخانه کیترینگ‌ها علاوه بر افزایش کیفیت پخت، مزایای بی‌شماری نظیر تامین ایمنی پرسنل، صرفه‌جویی در مصرف منابع انرژی، کاهش فضای مورد نیاز، افزایش سرعت پخت و... را به همراه دارد. کیترینگ صنعتی طلوع تجهیز آشپزخانه خود را به شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، محول کرد تا با به‌کارگیری تجهیزات مدرن پخت، بیشترین رضایت مشتری و بازدهی را کسب کند.

استفاده از تجهیزات مدرن پخت در آشپزخانه کیترینگ‌ها علاوه بر افزایش کیفیت پخت، مزایای بی‌شماری نظیر تامین ایمنی پرسنل، صرفه‌جویی در مصرف منابع انرژی، کاهش فضای مورد نیاز، افزایش سرعت پخت و... را به همراه دارد. کیترینگ صنعتی طلوع تجهیز آشپزخانه خود را به شرکت پرشیا استیل، طراح و تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، محول کرد تا با به‌کارگیری تجهیزات مدرن پخت، بیشترین رضایت مشتری و بازدهی را کسب کند.

کیترینگ کاملا صنعتی طلوع از زیرمجموعه‌های شرکت روناک پروتئین، عرضه‌کننده محصولات گوشت قرمز بسته‌بندی‌شده، گوشت سفید، آلایش (دل و جگر) و فرآورده‌های گوشتی (کباب لقمه و همبرگر) است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1384 آغاز کرده است. برآورده کردن نیاز و سلیقه مشتریان و مصرف کنندگان همواره در صدر اولویت‌های مدیران روناک پروتئین بوده است.

تجهیز آشپزخانه کیترینگ طلوع با محصولات پرشیا استیل

شرکت روناک پروتئین از زمان تاسیس، دارای آشپزخانه پخت غذای ایرانی بود که در آن انواع غذاها به صورت سنتی طبخ می‌شد. مدیریت این مجموعه تصمیم گرفت با به‌روزرسانی آشپزخانه، مصرف منابع انرژی و هزینه‌های تمام شده غذای تولیدی را کاهش داده و غذای سالم و باکیفیت به مشتریان ارائه کند. بنابراین تاسیس کیترینگ مدرن و صنعتی طلوع را در دستور کار قرار داد.

در مرحله بعد این کیترینگ در فضایی به مساحت 800 متر مربع راه‌اندازی شد و از آن زمان با ظرفیت پخت 7 هزار پرس غذا در هر وعده با کیفیت عالی و قیمت مناسب به سازمان‌های دولتی، ارگان‌ها و مجالس و مهمانی‌ها خدمات ارائه می‌کند.

منوی این مجموعه شامل انواع خورشت‌ها، خوراک‌ها، کوکوها، پلوها، جوجه کباب، کباب کوبیده، وزیری، لقمه، کباب تابه‌ای، ماهی، کتلت گوشت، کتلت مرغ، دلمه، کوفته، میرزا قاسمی و... است که با بالاترین استاندارد و دستگاه‌ها تولید شده و با قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

کیترینگ طلوع خورش‌های متنوعی در منوی خود ارائه می‌دهد. پخت خورش با تجهیزات سنتی نیازمند دقت زیادی است تا از سوختگی و ته زدن دیگ جلوگیری شود. دیگ خورشت پز پرشیا استیل، به علت وجود جدار بخار و انتقال غیرمستقیم حرارت به غذا، خورش را سریع و راحت بدون ته گرفتن و سوختن آن می‌پزد. این محصول گرمای محیط آشپزخانه را تا 70 درصد کاهش می‌دهد.

 

 

از دیگر محصولات مهم شرکت پرشیا استیل در این آشپزخانه می‌توان به دستگاه‌های سلامت‌محور برند بروج از جمله دستگاه خط پخت اتوماتیک پخت برنج و فرهای کامبی استیمر اشاره کرد.

خط پخت اتوماتیک برنج با حفظ آب پاتیل برای 3 بار تکرار عملیات پخت در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم تزریق حباب ‌هوای بهداشتی است که با اکسیژن‌رسانی به آب، یکنواخت کردن دمای آب کل پاتیل و عدم نیاز به کفگیر کیفیت پخت برنج را افزایش داده و از خورد شدن دانه ها و خمیر شدن آنها جلوگیری می‌کند. همچنین به دلیل ری 10 تا 15 درصدی برنج و کاهش دوریز به دلیل کیفیت پخت نامناسب، میزان برنج مصرفی کاهش می‌یابد.

 

تجهیزات مدرن پخت در کیترینگ صنعتی طلوع (3)

 

یک دستگاه فر کامبی 20 طبقه بروج برای پخت انواع غذاها در آشپزخانه کیترینگ طلوع قرار دارد. این دستگاه به دلیل برخورداری از پخت ترکیبی (گردش هوای داغ و بخار به صورت توام) و بخار سه‌گانه طبخ بسیاری از غذاها را به صورت کم‌روغن امکان‌پذیر می‌کند. غذاهایی نظیر مرغ، ماهی، شنیتسل، ناگت، انواع کوکو و کتلت، سیب‌زمینی خلالی و... که در روش سنتی با غوطه‌وری در روغن سرخ می‌شوند، در این دستگاه با مقدار کمی روغن آماده می‌شوند.

 

تجهیزات مدرن پخت در کیترینگ صنعتی طلوع (1)

 

در ارزیابی کیترینگ‌های صنعتی سه مولفه تجهیزات، بهداشت و کیفیت غذا مدنظر قرار داده می‌شود. کیترینگ طلوع با بهره‌گیری از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن پرشیا استیل و تجهیزات پخت غذای سالم برند بروج علاوه بر پخت غذا با کیفیت و استاندارد بالاتر، صرفه‌جویی چشمگیری در مصرف آب، گاز و سایر منابع انرژی داشته و ظرفیت و سرعت تولید غذا را نسبت به سابق بسیار افزایش داده است.

پرشیا استیل، اجرای صفر تا صد پروژه های راه اندازی آشپزخانه های صنعتی

شرکت پرشیا استیل با حضور کارشناسان توانمند و حرفه‌ای و همچنین پیشرفته‌ترین تجهیزات فنی، یار همیشگی مشتریان در طراحی و اجرای آشپزخانه‌های صنعتی، حمایت و پشتیبانی خدمات موثر حین و پس از فروش تمام محصولات خود در اسرع وقت و در تمام شهرهای کشور است.

شما می‌توانید برای ارتباط با شرکت «پرشیا استیل» جهت استعلام قیمت محصولات، مشاوره در زمینه طراحی، راه‌‌اندازی، نصب، تعمیر و تعویض قطعات از طریق وب سایت شرکت به نشانی persiasteel.com و ثبت فرم تماس با پرشیا استیل، اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره‌‌های 66409674 و 66403085 با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.