قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. بسیاری از مردم نمی توانند تصور کنند که روز خود را بدون نوشیدن حداقل یک فنجان قهوه شروع کنند، اما تنها تعداد کمی از مزایای باورنکردنی مصرف قهوه مطلعند.

فواید قهوه برای مردان

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. بسیاری از مردم نمی توانند تصور کنند که روز خود را بدون نوشیدن حداقل یک فنجان قهوه شروع کنند، اما تنها تعداد کمی از مزایای باورنکردنی مصرف قهوه مطلعند.

مزایای قهوه برای سال‌ها موضوع بحث داغی بوده است، زیرا مخالفان در مورد اینکه قهوه حاوی کافئین است که می‌تواند باعث بی‌خوابی و سایر بیماری‌ها شود، بحث می‌کنند. با این حال، مطالعات اخیر اخبار خوبی را برای دوستداران قهوه به ارمغان می آورد زیرا نشان می دهد که مزایای مصرف قهوه بسیار بیشتر از معایب آن است.

هرچند برای کسانیکه با کافئین مشکل دارند و بعد از خوردن قهوه دچار تپش قلب، بالارفتن فشار و ... می شوند قهوه های دیکف یا همان قهوه بدون کافئین وجود دارد اما موردی که در تهیه این نوع قهوه ها مهم است این است که قهوه به چه روشی کافئین زدایی شده است.

بهترین،پیشرفته ترین و سالم ترین روش زدودن کافئین از قهوه، روش سوئیس واتر است می توانید قهوه بدون کافئین به روش سوئیسی را از لینک زیر تهیه فرمایید:

خرید قهوه بدون کافئین از فروشگاه اینترنتی قهوه قهوه پیک

 

benefits-coffee-men فواید قهوه برای مردان

 

 

خرید قهوه دی کف قهوه پیک

اکنون می خواهیم با در نظرگیری اعتدال در خوردن قهوه می خواهیم به بررسی مزایای قهوه برای مردان بپردازیم:

تعجب می کنید که چرا شما به عنوان یک مرد باید هر روز قهوه بنوشید؟ در اینجا 10 مزیت برتری که باید بدانید آورده شده است:

1- قهوه آنتی اکسیدان های ضروری را فراهم می کند:

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که با رادیکال های آزاد، که اتم های ناپایداری هستند و علت بیماری و پیری هستند، در بدن شما مبارزه می کنند.

قهوه حاوی آنتی اکسیدان های بیشتری نسبت به چای سبز و کاکائو است که اغلب به عنوان سوپراستارهای آنتی اکسیدان شناخته می شوند. بنابراین، یک فنجان قهوه حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به وعده های مشابه آب انگور، زغال اخته، پرتقال و سایر غذاهای غنی از این ترکیبات است.

طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل‌های آزمایشگاهی دقیق نشان داده‌اند که دانه‌های قهوه حاوی تقریباً 1000 آنتی‌اکسیدان هستند که با پتانسیل ایجاد صدها آنتی‌اکسیدان دیگر در طول فرآیند برشته‌سازی امکان‌پذیر است.

همچنین، دانشمندان نوع دیگری از آنتی اکسیدان به نام اسید کلروژنیک را کشف کرده اند که تقریباً منحصراً در قهوه یافت می شود.

این آنتی اکسیدان ها در بدن چه می کنند؟ آنها به مبارزه با التهاب و عفونت ها کمک می کنند، که علت اصلی بیماری های مزمن مختلف مانند آرتریت، بیماری های قلبی عروقی و غیره هستند. آن ها همچنین از سلول های شما در برابر هرگونه آسیب فیزیکی خارجی محافظت می کنند.

2- افزایش عملکرد جنسی با قهوه:

تحقیقات نشان داده است که مردانی که قهوه مصرف می‌کنند در مقایسه با مردانی که قهوه مصرف نمی‌کنند، بدون توجه به وزن، سن یا فشار خون، کمتر با اختلال نعوظ مواجه می‌شوند.

 اگرچه این مورد می‌تواند مردان را در تمام گروه‌های سنی تحت تأثیر قرار دهد، اما خطرات معمولاً با افزایش سن افزایش می‌یابد.

دانشمندان بر این باورند که نوشیدن قهوه باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی در بدن می شود که با شل کردن ماهیچه ها، جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می دهد. تحقیقات قبلی همچنین نشان داده است که کافئین موجود در قهوه می تواند میل جنسی را در زنان تقویت کند.

 

3- قهوه تمرینات بدنی را تقویت می کند. 

 

یک فنجان قهوه قبل از رفتن به باشگاه می تواند عملکرد شما را افزایش دهد.

در حالی که گفته می‌شود قهوه قبل از ورزش مضر است زیرا منجر به کم‌آبی بدن می‌شود، دانشمندان و متخصصان تناسب اندام اکنون توافق دارند که این نوشیدنی خوب قبل و بعد از تمرین است.

قهوه های پرکافئین یا همان سوپرکافئین مخصوص ورزشکاران و کسانیکه قصد شب بیداری دارند بسیار مناسب می باشد این قهوه ها با درصد بالای کافئین کمک شایانی به شما در بالا بردن انرژی دارد و نسبت به نوشابه های انرژی زا دارای تاثیر بیشتری خواهد بود و بدلیل نداشتن مواد قندی بسیار سالم تر از انرژی زا خواهد بود.

 

قهوه سوپرکافئین قهوه پیک را می توانید با مراجعه به آدرس زیر تهیه کنید:

قهوه 70 درصد روبوستا مناسب برای افرادی که بدنبال کافئین بالا می باشند هست.

فروش قهوه قهوه پیک

https://pikcoffeeroasters.com/shopping/

عکس متعلق به قهوه پیک می باشد.

 

benefits-coffee-men فواید قهوه برای مردان.jpg 2

 

4- قهوه به بهبود عملکرد مغز کمک می کند

 

امتحان و یا آزمون دارید؟ ممکن است بخواهید روزانه حداقل یک فنجان قهوه بنوشید تا بتوانید چیزهای بیشتری را به خاطر بسپارید. مطالعه ای که شامل گروهی از داوطلبان بود نشان داد که افرادی که دوز 100 میلی گرم کافئین دریافت کردند، نسبت به کسانی که به آن ها کافئین داده نشده بود، توانستند اطلاعات بیشتری را به خاطر بیاورند.

به گفته محققانی که این مطالعه را انجام دادند، به نظر می رسد کافئین انتقال دهنده عصبی، آدنوزین را که مانع از عملکرد یک انتقال دهنده عصبی دیگر به نام نوراپی نفرین می شود، مسدود می کند. این ماده شیمیایی مسئول حافظه و تمرکز است.

این امر دوپامین را آزاد می کند و ما را از محیط اطرافمان آگاه می کند و در کارمان متمرکز می شود.

قهوه همچنین آدرنالین، هورمون مبارزه یا گریز را ترشح می کند. انسان مدرن دیگر لازم نیست برای خطراتی که ممکن است به ما آسیب برساند هوشیار باشد، اما اکنون ما از این هوشیاری افزایش یافته برای جلو افتادن در محل کار یا مطالعه برای امتحانات استفاده می کنیم.

این افزایش آدرنالین باعث افزایش عملکرد فیزیکی و همچنین ذهنی می شود.

در نتیجه، ممکن است ظرفیت حافظه شما افزایش یافته و هنگام تلاش برای به خاطر آوردن اطلاعات، تمرکز بیشتری داشته باشید.

یکی از مزایای کمتر شناخته شده قهوه در ارتباط با مغز این است که می تواند به بهبود سلامت شناختی کمک کند و در عین حال خطر مشکلات شناختی مانند زوال عقل و بیماری آلزایمر را کاهش دهد. مطالعه‌ای که طی 21 سال انجام شد، نشان داد افرادی که روزانه حدود 3 فنجان قهوه می‌نوشند، 65 درصد کمتر در معرض ابتلا به بیماری آلزایمر هستند.

بنابراین اگر می خواهید مغزتان بهتر کار کند، یک فنجان قهوه می تواند به تحقق آرزوی شما کمک کند.

 

 

عکس متعلق به قهوه پیک می باشد.

 

benefits-coffee-men فواید قهوه برای مردان.jpg 3

 

https://pikcoffeeroasters.com/

 

5- قهوه به مهار برخی سرطان ها کمک می کند

 

نوشیدن حداقل سه فنجان قهوه می تواند خطر ابتلا به سرطان کبد، پوست، پروستات و سینه را کاهش دهد.

دانشمندان توضیح می دهند که دلیل محافظ بودن قهوه این است که حاوی مجموعه ای از آنتی اکسیدان های فیتوکمیکال به نام پلی فنول است که به عنوان یک بافر عمل می کند تا احتمال ایجاد تومورها را در مواجهه بسیار جزئی با ترکیبات سرطان زا کاهش دهد.

در این بین پیشنهاد می کنیم هرگز به سراغ قهوه های بی کیفیت و یا قهوه های فوری(نسکافه) نروید، اگر به دنبال دریافت تمام و کمال مزایای قهوه هستید به سراغ قهوه هایی تک خواستگاه و با کیفیت بروید.

 

عکس متعلق به قهوه پیک می باشد.

 

benefits-coffee-men فواید قهوه برای مردان.jpg 4

 

قهوه های 100 درصد عربیکا بهترین گزینه برای شما می باشد.

قهوه های 100 درصد عربیکا شامل:

قهوه اتیوپی گدب – 100% عربیکا (طعم یادها : مارمالاد بلک بری – بلوبری – چای سیاه)

قهوه اتیوپی هافورسا – 100% عربیکا (طعم یادها : چای – شلیل – زغال اخته)

قهوه کلمبیا کائوکا – 100% عربیکا ( طعم یادها : گریپ فروت – گیلاس – تمشک سیاه – میوه های استوایی – گواوا – ادویه های شیرین)

قهوه برزیل فازندا – 100% عربیکا (طعم‌یادها: کارامل – نیشکر – بادام)

قهوه اوگاندا بوگیسو- 100% عربیکا ( طعم‌یادها: شکر قهوه ای- کاکائو – چای سیاه)

قهوه برزیل سرادو – 100% عربیکا (طعم یادهای آجیلی و شکلاتی)

قهوه اندونزی بالی کینتامانی – 100% عربیکا (طعم‌یادها: تمشک سیاه – انگور سیاه- میوه های هسته دار)

قهوه کلمبیا سوپرمو – 100% عربیکا (طعم یادهای مرکباتی)

قهوه اتیوپی گوجی – 100% عربیکا (طعم‌یادها: شکلات – تمشک – توت فرنگی)

قهوه های 100 درصد عربیکای فوق را می توانید از لینک زیر تهیه نمایید:

خرید قهوه عربیکا 100% - اصل و تازه رست شده

عطر و طعم عالی قهوه را با قهوه پیک تجربه کنید.

خرید قهوه

https://pikcoffeeroasters.com/shopping/

6- قهوه خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد

 

دلیل کاهش خطر ابتلا به دیابت به پلی فنلی به نام اسید کلروژنیک مرتبط است که به تنظیم قند خون کمک می کند. این امر با کاهش غلظت قند در خون و جذب قند آنها در خون محقق می شود.

7- قهوه با افسردگی مبارزه می کند

 

اگر به قهوه به عنوان یک قرص مایع شاد فکر می کنید، اشتباه نخواهید کرد. طیف گسترده ای از مطالعات گذشته و حال ارتباطی بین مصرف قهوه با کاهش میزان افسردگی در مردان پیدا کرده اند. همه این مطالعات موافق هستند که علاقه مندان به قهوه تا 20 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی هستند.

خرید قهوه عربیکا قهوه پیک - خرید قهوه اسپرسو قهوه پیک

8- قهوه از نقرس جلوگیری می کند

 

از آنجایی که نقرس به دلیل سطوح بالای اوریک ایجاد می شود، قهوه با کاهش سطح انسولین در بدن به پایین نگه داشتن سطح آن کمک می کند.

9- قهوه خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می دهد

 

یک راه عالی برای کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه نوشیدن یک یا چند وعده قهوه در روز است زیرا به شستشوی بدن با سدیم و کلسیم اضافی کمک می کند. با مقاله ما بیاموزید که چرا هنگام نوشیدن قهوه بیشتر ادرار می کنید، آیا قهوه ادرار آور است.

10- قهوه از تصادفات رانندگی جلوگیری می کند

 

تصادفات جاده ای می تواند توسط هر کسی ایجاد شود، اما گزارش ها نشان می دهد که مردان بیش از زنان باعث تصادف می شوند. در حالی که تصادفات جاده ای آنها را می توان به عوامل متعددی نسبت داد، بسیاری رانندگی خواب آلودگی را به عنوان یک علت مهم می دانند.

مطالعات نشان داده‌اند که قهوه می‌تواند به افراد کمک کند هنگام رانندگی بیدار بمانند و افرادی که در وسط یک کار خسته‌کننده قهوه می‌نوشند، می‌توانند تمرکز بیشتری در جاده داشته باشند و سرعت رانندگی خود را حفظ کنند.

11- قهوه بهره وری را افزایش می دهد و خلق و خو را بهبود می بخشد

 

این به این دلیل است که گیرنده های آدنوزین در بدن شما توسط کافئین موجود در قهوه مسدود می شوند. در نتیجه، گیرنده های آدنوزین که مسئول خواب آلودگی و خواب آلودگی هستند، دوپامین و گلوتامات را آزاد می کنند. اینها مواد شیمیایی شادی هستند.

 

از جمله قهوه های پرطرفدار با بو و طعمی بی نظیر قهوه ترک می باشد. هر قهوه ی ترکی ارزش چشیدن ندارد، قهوه ترک قهوه پیک را تجربه کنید.

خرید قهوه ترک  قهوه پیک از فروشگاه اینترنتی قهوه قهوه پیک

قهوه ترک قهوه پیک 

همچنین اگر در مشهد هستید میتوانید با مراجعه به سایت ما قهوه ی بیرون بر را دریافت نمایید.  سفارش آنلاین قهوه مشهد قهوه پیک

قهوه مشهد قهوه پیک

آدرس اینستاگرام قهوه پیک: pikcoffeeroasters

آدرس سایت جهت ثبت سفارش: pikcoffeeroasters.com

خرید اینترنتی قهوه قهوه پیک

طبع قهوه قهوه پیک

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.