به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،سید محمد قاسمیان، کارگردانی که آثار او از شبکه های مختلف درحال پخش است، با اعلام اینکه همکاری های بیشتری با تهیه کنندگان و برنامه سازان تلویزیون در ماه های آینده کلید می‌خورد، گفت: در حال حاضر تیتراژ و نماهنگ های برنامه زنده «عصر خانواده» از شبکه دو، تواشیح مذهبی گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و تیتراژ برنامه زنده «من و شما» از شبکه شما بر روی آنتن تلویزیون بوده و آثار دیگری نیز در مرحله پیش تولید می باشند.

او ادامه داد: اخباری از پخش نماهنگ هایی که به سفارش صدا و سیما تولید شده اند، ولی از شبکه های ماهواره ای پخش می شوند وجود دارد که باعث اعتراض ما شده است.

کارگردان هنری برنامه «عصر خانواده» تاکید کرد: فعالیت های تیم تولید برای رسانه ملی بوده و شبکه ها و سایت های خارجی اجازه پخش آن ها را ندارند.

برنامه «عصر خانواده» شنبه تا چهارشنبه بصورت زنده از شبکه دو بر روی آنتن می رود.

سید محمد قاسمیان افزود: امیدوارم بتوانم در آینده ای نزدیک آثاری از استان کهگیلویه و بویراحمد که نشانگر جذابیت های طبیعی و فرهنگی آن می باشد، تولید کرده و از ظرفیت رسانه ملی برای نمایش و معرفی آن ها استفاده کنیم.

سید محمد قاسمیان پیش از این نماهنگ های خوانندگانی همچون «دکتر محمد اصفهانی» ، «بابک جهانبخش» ، «علیرضا طلیسچی» و «میلاد بابایی» را برای شبکه های تلویزیونی ساخته است و تیتراژ برنامه «عصر خانواده» آخرین کار او در رسانه ملی است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713309
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.