حمیدرضا جلائی پور از بی اطلاعی خود از محل بازداشت و نگهداری فرزندش اطلاع داد.

حمیدرضا جلایی پور

به گزارش جماران، حمیدرضا جلائی پور در کانال تلگرامی خود نوشت:

امروز ۳/۲/۹۷ برای کاهش نگرانی خانواده دانشگاه و محل کارم نرفتم. خودم به همراه وکیل به دادسرای انقلاب مستقر در اوین مراجعه کردیم و تقاضای ملاقات از بازپرس پرونده محمد رضا جلائی‌پور را کردیم. (آقای علی قناعت‌کار ماوردیانی بازپرس شعبه یک دادسرا و شخص صادر کننده حکم دستگیری محمدرضا هستند.) گفتند در اتاق انتظار دادسرا بنشینید. پس از یک ساعت‌و‌نیم انتظار، موفق شدیم خدمت یکی از کارمندان جناب قناعت‌کار برسیم. از ایشان پرسیدیم اتهام محمدرضا چیست و کجا نگهداری می‌شود؟ ایشان پاسخ دادند: حاج‌آقا نیستند. پرسیدیم حاج‌آقا کی تشریف می‌آورند؟ پاسخ دادند این هفته نیستند. پرسیدیم شنبه هستند؟ گفتند شاید شنبه نباشند.

متاسفانه امروز هم پس از شش روز دستگیری و پس از دوبار مراجعه به دادسرای انقلاب باز نگرانی خانواده کاهش نیافت. الان حتی نمی‌دانیم زندانی کجا نگهداشته می‌شود؟ واحد عمل کننده کیست؟ کدام بخش از واحدهای سپاه الان مسول هستند؟

یادآوری خاطرات تلخ

بیست سال پیش که برای رسیدگی به کار روزنامه‌های توقیف شده و روزنامه‌نگاران دستگیر شده خدمت قاضی مرتضوی جوان می‌رسیدیم، یادم هست یکه تاز دادگاه مطبوعات بود. خانواده‌های زندانی برای ساعت ها معطل و سرگردان می‌شدند تا از یکی از کارمندان جناب مرتضوی خبری از وضع زندانی خود دریافت کنند. مرتضوی متاسفانه به کسی پاسخگو نبود و یک طرفه درباره سرنوشت افراد تصمیم می‌گرفت و شیوه کارش «خلاف واقع‌گویی مستمر» بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.