اصلاح‌طلبان ضمن دفاع اصولی از حق اعتراض و تجمع مسالمت‌آمیز و بر حق دانستن بخشی از مطالبات معترضان، اگر نسبت به محتوا و ‌شکل اعتراض‌های اخیر و پیامدهای ایران‌سوزش انتقاد و نگرانی دارند به خاطر خیر همگانی همین شهروندان معترض و محترم است

به گزارش جماران؛ حمیدرضا جلایی پور عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در کانال تلگرامی خود نوشت:

رسانه‌ی غیرمسئول آمدنیوز در یک خبر جعلی آورده‌است: «حمیدرضا جلایی‌پور مردم معترض به ظلم و فساد را «کرکس» خواند».

این نقل تحریف و جعل آشکار است. تعبیر کرکس را به هیچ عنوان در توصیف مردم مطالبه‌گر به کار نبرده‌ام و در عین اینکه شکل و محتوای اعتراضات اخیر را به ضرر مردم می‌دانم، مکررا از حق اعتراض و تجمع مسالمت‌آمیز و حقوق شهروندان معترض دفاع کرده‌ام.

کرکسان سرنگونی‌طلب که به آن اشاره کردم تعبیر نویسنده‌ی گاردین برای توصیف ترامپ، نتانیاهو، بن‌سلمان و ایران‌ستیزانی‌است که همچون کرکس بر فراز آسمان ایران می‌چرخند و دنبال بهانه‌اند برای طعمه و تکه‌وپاره کردن ایران و عرض کردم باید مراقبشان باشیم، نه در توصیف شهروند رنجور مال‌باخته و زحمت‌کش فرودستی که خود قربانی است و وابسته به هیچ نیروی خارجی و داخلی ایران‌ستیز نیست.

اصلاح‌طلبان ضمن دفاع اصولی از حق اعتراض و تجمع مسالمت‌آمیز و بر حق دانستن بخشی از مطالبات معترضان، اگر نسبت به محتوا و ‌شکل اعتراض‌های اخیر و پیامدهای ایران‌سوزش انتقاد و نگرانی دارند به خاطر خیر همگانی همین شهروندان معترض و محترم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.