قالیباف در واکنش به انتقادات صداوسیما از مذاکرات: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد

به گزارش جماران، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره کننده ایران نوشت:

در یکی از برنامه های خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمان و شیعیان لبنان ریخته می شد.

 

واکنش قالیباف به انتقادات صداوسیما از مذاکرات

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.