جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛

قلعه نویی: امروز برای بردن ژاپن اینجا هستیم/پورعلی گنجی: زحمات طارمی را جبران می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که تیمش برای رسیدن به مرحله بعدی پا به زمین خواهد گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی کوتاه با محمدرضا احمدی در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی ایران و ژاپن گفت: امیدوارم با فرامینی که به بازیکنان داده ایم، بتوانیم بازی را مقابل ژاپن کنترل کنیم و به گل برسیم. می دانیم که بازی سختی در پیش داریم. از همه آن هایی که طی این مدت از تیم ملی حمایت کردند، تشکر می کنم. همه مردم برای موفقیت ما دعا کردند و بازیکنان هم چیزی در زمین کم نگذاشتند. ما امروز برای صعود به مرحله بعد بازی خواهیم کرد.

قلعه نویی در ادامه در مورد تغییراتی که در ترکیب تیم ملی برای بازی امروز رخ داده است، گفت: با توجه به غیبت طارمی و قدرت تاکتیکی ژاپن، تغییراتی در ترکیب تیم ملی داشته ایم.

همچنین مرتضی پورعلی گنجی مدافع مصدوم تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل پارگی رباط صلیبی فرصت حضور در جام ملت های آسیا را از دست داد قبل از دیدار مقابل ژاپن گفت: امیدوارم یک بازی خوب ببینیم و همراه با برد ایران باشد. البته شرایطی که برای برگزاری بازی گذاشتند و فاصله زمانی بین این دو مسابقه، اصلاً مناسب نبود.

بازیکن مصدوم تیم ملی درباره غیبت مهدی طارمی مقابل ژاپن عنوان کرد: طارمی یکی از بازیکنان تأثیرگذار و ستاره ما است. او در بازی قبل، جای خالی بازیکنان دیگر را پوشش داد. مهدی طارمی بعد از بازی در رختکن اشک ریخت. به او گفتم وظیفه تو نبود، زحمت کشیدی و به تیم کمک کردی. امیدوارم بچه‌ها امروز برنده شوند و زحمات طارمی جبران شود.

پورعلی‌گنجی در مورد تعداد مصدومان زیاد تیم ملی، عنوان کرد: خودم و بچه‌هایی که مصدوم شدند از دل و جان برای تیم ملی مایه می‌گذاریم. وقتی رباط صلیبی‌ام در بازی تیم ملی مصدوم شد گفتم فدای سر تک تک مردم ایران. از اینکه مصدوم هستم و در این جو نمی‌توانم بازی کنم، ناراحتم؛ اما تلاش می‌کنم به بازیکنان روحیه بدهم.

دیدگاه تان را بنویسید