بالاخره فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد در خطر است یا نیست؟!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال می گوید حضور زنان در بازی های اخیر لیگ برتر پاسخ به نامه فیفا درباره اتفاقات مشهد را آسان ترکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره نامه فیفا به فدراسیون و مهلت 6 روزه برای توضیح درباره اتفاقات رخ داده در حاشیه بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: ناظر بازی فرآیند برگزاری مسابقه را مثبت ارزیابی کرده بود چرا که حوادث خارج از استادیوم رخ داده است. تا دوشنبه آینده برای توضیح دادن فرصت داریم و پاسخ لازم را خواهیم دادیم و مشکلی فوتبال ملی ما را تهدید نخواهد کرد. نامه ای که فیفا درباره حضور زنان به فدراسیون زده در آن  آورده که زیرساخت ها باید مهیا شود و مرحله به مرحله زنان بیایند و اینگونه نیست که بگویند یک باره در تمام بازی باید زنان حاضر باشند. در همین استادیوم آزادی ساختار تقریبا فراهم است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: اینکه در هفته های اخیر زنان به استادیوم آمدند و هیچ مشکلی رخ نداده پاسخ ما به فیفا را راحت تر می کند و مشکلی برای فوتبال ما پیش نمی آید.

به گزارش جی پلاس، در حالی که نبی با اطمینان می گوید مشکلی فوتبال ایران را تهدید نمی کند روز گذشته مهدی تاج نامه فیفا را نگران کننده خواند!

مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می افتد. متاسفانه بردن بازی به مشهد اشتباه بود به خصوص بازی لبنان که اصلا احتیاجی به امتیاز آن مسابقه نداشتیم. رییس جمهور ما، وزیر کشور را مامور کرد با خاطیان برخورد کند و این یعنی ما مشارکتی در این اتفاق نداشتیم.

دیدگاه تان را بنویسید