جی پلاس

روزنامه های ورزشی اسپانیا بعد از شوک خداحافظی مسی با بارسا : "کلید در دستان پاری‌سن ژرمن است"

احتمال پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن ژرمن و صحبت های خوان لاپورتا درباره جدایی ستاره آرژانتینی تیتر نخست صفحه اصلی روزنامه های اسپانیایی است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: باشگاه بارسلونا پنجشنبه شب کاملا ناگهانی اعلام کرد لیونل مسی از این تیم می رود و قراردادش تمدید نمی شود. جمعه خوان لاپورتا، رییس تیم کاتالانی در این رابطه صحبت کرد و به همین خاطر اظهارات او به تیتر اصلی صفحه نخست روزنامه های اسپانیایی تبدیل شد. 

موندو دپورتیوو با منتشر کردن تصویری از نشست خبری لاپورتا یکی از جملات رییس باشگاه را تیتر کرد و نوشت: "بارسا بالاتر از همه چیز است." در ادامه به دلایل لاپورتا اشاره کرد و نوشت: "به دلیل مسائل مالی نتوانستیم قرارداد را تمدید کنیم. من می خواستم این اتفاق بیفتد اما نمی خواهم بارسا را ۵۰ سال بدهکار کنم."

روزنامه های ورزشی اسپانیا

نشریه کاتالانی در بخش دیگر به صحبت پپ گواردیولا اشاره کرد و نوشت: "ما برنامه ای برای خرید مسی نداریم‌."

اسپورت کاتالونیا هم با انتخاب تصویری از لاپورتا به مقصران جدایی مسی از بارسلونا اشاره کرد. بر اساس اظهارات رییس آبی اناری ها، بارتومئو (رییس سابق بارسلونا)، خاویر تباس (رییس لالیگا) و بازیکنان بارسا موجب شدند این اتفاق رخ دهد. 

روزنامه های ورزشی اسپانیا

روزنامه کاتالانی همچنین تیتر زد: "لاپورتا از مسی تمجید کرد."

مارکا اسپانیا با قراردادن تصویر مسی کنار کیلیان ام‌باپه تیتر زد: "کلید در دستان پاری‌سن ژرمن است." این روزنامه نوشت: "فرانسوی ها می خواهند با لئو قرارداد امضا کنند و ام‌باپه را نگه دارند. این در حالی است که رئال مادرید کمین کرده است." 

نشریه مادریدی در ادامه نوشت: "پوچتینو (سرمربی پاری‌سن ژرمن) اعلام کرده مسی دست یافتنی است و باشگاه به دنبال راه حلی است که ام‌باپه را حفظ کند. فلورنتینو پرس (رییس رئال مادرید) منتظر تماس ناصر الخلیفی (مالک پاری‌سن ژرمن) است." 

روزنامه های ورزشی اسپانیا

مارکا به اظهارات لاپورتا نیز اشاره کرد که گفت: "بارسلونا بالاتر از همه چیز است و مسی می خواست بماند." 

آس ترجیح داد تیتر اصلی خود را به فینال المپیک توکیو ۲۰۲۰ اختصاص دهد. عصر امروز (شنبه) تیم زیر ۲۳ سال اسپانیا به مصاف برزیل می رود. این نشریه با منتشر کردن تصویری از مارکو آسنسیو نوشت: "فینال طلایی." 

روزنامه های ورزشی اسپانیا

روزنامه مادریدی بخش کوچکی از صفحه اصلی را به صحبت های لاپورتا اختصاص داد‌ و تیتر زد: "نمی خواستم بارسلونا را بدهکار کنم." 

آس در ادامه به نزدیک شدن مسی به پاری‌سن ژرمن اشاره کرد و نوشت: "پاریسی ها خبر از امضای قرارداد می دهند." 

نشریه اسپانیایی همچنین به وضعیت ام‌باپه پس از پیوستن مسی به پاری‌سن ژرمن اشاره کرد و نوشت: "مسی، ام‌باپه را به سمت سانتیاگو برنابئو هل می دهد. باشگاه رئال مادرید معتقد است اگر ستاره آرژانتینی به فرانسه برود نقش مهمی در پیوستن احتمالی ام‌باپه به سفیدپوشان خواهد داشت."

 

دیدگاه تان را بنویسید