گزارش جی پلاس

استعدادهای پنهان یورو 2020؛ از فودن انگلیسی تا گراونبرخ هلندی!

یورو ۲۰۲۰ فرصتی است تا استعدادهای پنهان کشف شوند و آینده درخشان در پیش روی این بازیکنان مستعد قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، همیشه در تورنمنت های بزرگ استعدادهای پنهان کشف می شوند؛ یورو هم یکی از آن مسابقات است. در آستانه شروع جام ملت های اروپا به برخی از بازیکنان که ممکن است در این رقابت ها شگفتی ساز شوند اشاره می شود. 

الیف الماس 

مقدونیه شمالی در رویا به سر می برد. صعود به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ برای این کشور به معنای یک اتفاق تاریخی بود. در این تیم، جوان ۲۱ ساله ای حضور دارد که در حال رشد و پیشرفت است. الماس با قراردادی به ارزش ۱۶ میلیون یورو به ناپولی پیوست و توانست در این سال بدرخشد. الماس، هافبک خلاق و گلزنی است و در کنار گوران پاندف می توانند به ادامه تاریخ سازی تیم ملی کشورشان در این تابستان ادامه دهند. 

نونو مندس

در تیم ملی پرتغال یکی از جوان ترین بازیکنان تورنمنت حضور دارد. او ۱۸ ساله است و یکی از مهره های کلیدی اسپورتینگ محسوب می شد که قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ شد. گذر از مدافع چپ اسپورتینگ برای بازیکنان حریف سخت است. مندس برای تیم ملی کشورش بازی کرده است. البته گریرو مهره ثابت در این پست خواهد بود اما قطعا مدافع ۱۸ ساله فرصت بازی خواهد داشت تا توانایی هایش را نشان دهد. 

فیل فودن 

نام بازیکن منچسترسیتی مدت هاست در انگلیس بر سر زبان ها افتاده و مردم این کشور امیدوارند بازی درخشان این هافبک بتواند تیم ملی را در رسیدن به فتح جام کمک کند. فودن با توجه به توانایی بالایی که دارد در هنگام حمله همه جای زمین حضور دارد و این در حالی است که تنها ۲۱ سال دارد. آمار خوب هافبک انگلیسی نشان می‌دهد بازیکن مستعدی است. فودن پس از ناکامی در فتح لیگ قهرمانان می خواهد در یورو ۲۰۲۰ بدرخشد. 

دنی اولمو

یکی از هم تیمی های سابق هافبک اسپانیایی در دینامو زاگرب معتقد است: "اگر اولمو پرتغالی بود ارزشش بیشتر از ژائو فلیکس بود. دنی یک بمب فوتبالی است." افرادی که شاهد نخستین بازی های اولمو بودند از استعدادی صحبت می کنند که در یادها باقی مانده است.  او در یورو اولین تورنمنت بزرگ خود را با اسپانیا تجربه می کند. اولمو در لایپزیش پا به توپ است اما خیلی از تیم های اروپایی به دنبال امضای قرارداد با این بازیکن هستند. او یکی از مهره های ثابت لوییس انریکه در تیم ملی اسپانیا است. 

رایان گراونبرخ 

فهرست بازیکنان آژاکس که شگفتی ساز شدند و درخشیدند تمام نشدنی است. گراونبرخ آخرینشان است. البته به نظر می رسد این هافبک  در ترکیب تیم ملی هلند قرار نگیرد اما یکی از گزینه های اصلی برای جایگزینی محسوب می شود. او مد نظر تیم های بزرگ اروپایی است و در یورو ۲۰۲۰ باید نشان دهد آماده است یک گام بلند دیگر بردارد. 

دیدگاه تان را بنویسید