بازیگر و نمایشنامه‌نویس کشورمان گفت: مردم ایران پیروز جنگ رمضان هستند و از این شرایط سرافراز بیرون خواهند آمد.

به گزارش جماران، داود فتحعلی بیگی نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره دیدگاه خود از شرایط حال حاضر جامعه در جنگ رمضان، به خبرنگار مهر گفت: واقعا خودم را در مقابل این دریای خروشان جمعیت و ملت ایران قطره‌ای بیش نمی‌بینم.

وی اظهار کرد: طبیعتا این اتفاق ممکن بود یک روز رخ دهد و خوشبختانه ملت ایران و رزمنده‌های سلحشور ما به نحوی در مقابل این ابرقدرت خونخوار ایستادند که فکرش را نمی‌کرد؛ به قول رهبر شهید چنین سیلی‌ای بخورد.

فتحعلی‌بیگی در پایان تأکید کرد: این بزرگترین پیروزی ما است و مطمئنا این ملت از این جنگ پیروز و سرافراز بیرون خواهد آمد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.