گوشی تاشوی جدید آنر در راه بازار+ عکس

به گفته کارشناسان تکنولوژی گوشی تاشوی آنر در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از gizmochina؛ به تازگی شرکت آنر در تیزر‌های رسمی برخی از خصوصیات گوشی جدید خود را فاش کرده است. براساس گزارش‌ها، گوشی جدید آنر با نام Magic V به بازار عرضه می‌شود. کارشناسان تکنولوژی چین ادعا کردند که صفحه نمایش تاشو داخلی Honor Magic V دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت راست بالا است. افزون بر این، آن‌ها پیش بینی کرده‌اند که گوشی تاشوی آنر دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی و صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی (هنگامی که گوشی باز می‌شود) باشد.

به نظر می‌رسد که نمایشگر جلویی Magic V از نرخ تازه سازی۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، در حالی که صفحه نمایش داخلی نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه با اندروید ۱۲ به بازار می‌آید که احتمالاً با آخرین نسخه Magic UI سفارشی می‌شود.

چندین گزارش ادعا کرده اند که تلفن تاشوی آنر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند. افشای جدید همچنین نشان می‌دهد که این اولین گوشی تاشو جهان خواهد بود که به تراشه SD۸G۱ مجهز است. اطلاعاتی در مورد اندازه باتری در نشت جدید وجود ندارد، اما تیزر‌ها اشاره داشتند که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

این احتمال وجود دارد که Magic V دوربین سه گانه در قسمت پشتی خودش داشته باشد که یکی از آن‌ها یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که به غیر از Magic V، این شرکت در حال کار روی یک دستگاه تاشو دیگر است و انتظار می‌رود که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

15389399_396

دیدگاه تان را بنویسید