تاریخ عرضه گوشی وان پلاس ۱۰ پرو مشخص شد

جدیدترین اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو احتمالاً در ۴ ژانویه عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از جی اس ام آرنا، اخیراً بنیانگذار شرکت چینی سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی OnePlus اعلام کرده بود که گوشی OnePlus ۱۰ Pro مطمئناً در ماه ژانویه وارد بازار خواهد شد. با این حال، تا امروز اطلاع دقیقی از زمان عرضه آن در دسترس نبود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ اما طبق فهرست کشف شده از سوی یک خرده فروش چینی، این پرچمدار میان رده وان پلاس در تاریخ ۴ ژانویه برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

این همان تاریخی است که ما انتظار داریم سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ FE را در رویداد "با هم برای فردا" معرفی کند. البته طبق آخرین اطلاعات فاش شده، خود دستگاه به احتمال زیاد در ۱۱ ژانویه در دسترسی قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد روز ۴ ژانویه (حدود یک هفته دیگر) روز خاصی در تقویم هر دو شرکت باشد.

15382747_209فهرست موجود در وب سایت خرده فروشی چینی به جز اینکه گوشی هوشمند OnePlus ۱۰ Pro قرار است سه شنبه آینده به بازار چین عرضه شود، اطلاعات بیشتری را فاش نکرده است. ممکن است این گوشی تنها به عنوان یک پرچم‌دار با برچسب "Pro" و بدون مدل استاندارد OnePlus ۱۰ عرضه شود.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند Oneplus ۱۰ Pro با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. در مورد پردازنده نیز، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام مجهز خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید