عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه همشهری درباره حمله به سلمان رشدی نویسنده مرتد نوشت: اجرای فتوای امام را نباید با مسائل داخلی و روابط ایران و غرب تحلیل و تنظیم کرد. زیرا فتوای امام برای همه مسلمانان است و طبیعی است اگر مسلمانی در نقطه ای از جهان فضا را مناسبت دید اقدام میکند و کاری به برجام و امثالهم ندارد اصلا کاری به جمهوری اسلامی ندارد و اجازه ای هم لازم نیست.

به گزارش جماران؛ عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه همشهری، در صفحه توییتر خود درباره حمله به سلمان رشدی نویسنده مرتد نوشت:

1:بسیار خوشحالم که نسلی که امام و انقلاب را ندیده اند طوری بر فتوای امام اشراف دارند که به محض شنیدن خبر اینجا را پر کردند و فتوا را یاداور شدند.امام باید در همه ابعاد و در همه صحنه ها همینطور درذهن و دل ماها باشد.که خدا می داند که راه و رسم خمینی کور شدنی نیست.

2:اجرای فتوای امام را نباید با مسائل داخلی و روابط ایران و غرب تحلیل و تنظیم کرد. زیرا فتوای امام برای همه مسلمانان است و طبیعی است اگر مسلمانی در نقطه ای از جهان فضا را مناسبت دید اقدام میکند و کاری به برجام و امثالهم ندارد اصلا کاری به جمهوری اسلامی ندارد و اجازه ای هم لازم نیست.

3:روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد.اندک سواد  و تجربه امنیتی اجازه نمیدهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد،در صحنه راحت بماند.ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد(اگر تصاویر منتشره درست باشد)اما انگشت اتهام به سوی ما می آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.