در فراخوان حزب مردم ‌سالاری از مردم برای حضور در راهپیمایی "روز قدس "تأکید شد: گرامیداشت روز جهانی قدس تا آزادی فلسطین باید پرشورتر از قبل باشد.

به گزارش جماران؛ حزب مردم‌سالاری طی اطلاعیه‌ای از مسلمانان و آزادیخواهان جهان به ویژه ملت سرافراز ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

آخرین جمعه ماه رمضان، روز جهانی قدس، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی برای یادآوری مظلومیت فلسطین و سر دادن فریاد رهایی قدس شریف از دست اشغالگران است. امسال در شرایطی به روز جهانی قدس نزدیک می‌شویم که رژیم جعلی صهیونیستی بیش از پیش در جهت تضعیف آرمان آزادیخواهی مردم مظلوم فلسطین تلاش می کند و نه تنها سعی در تحمیل اراده پلیدخود به کشورهای دیگر بر روی کشورهای حامی فلسطین همچون جمهوری اسلامی ایران  دارد؛ بلکه با نیرنگ و ریا و حمایت آشکار و نهان آل سعود، روند عادی سازی روابط با کشورهای عربی منطقه را با قوت و قدرت بیشتری پی می گیرد تا ادعای پوشالی حقانیت خود را تقویت کند؛ هرچند ننگ این تعامل، تا ابد بر پیشانی کشورهای عرب منطقه باقی خواهد ماند که برادران و خواهران مسلمان فلسطینی خود را تنها گذاشتند.

حملات اخیر نیروهای اشغالگر اسرائیل به مسجد الاقصی، با زیر پا گذاشتن حرمت مسجد الاقصی، که بیش از 200 مجروح بر جای گذاشت و موجب بازداشت صدها نفر شد، نشان می دهد خوی تجاوزگری و نژادپرستی رژیم صهیونیستی تغییری نمی کند. تداوم محاصره غیرانسانی غزه نیز نمود دیگری از خوی ضد انسانی این رژیم جعلی را نشان می دهد.

بازگشت حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمین های اشغالی، یک آرمان بی بدیل و غیرقابل تغییر است که با به رسمیت شناخته شدن حق مردم فلسطین توسط سازمان ملل و مقابله عملی با جنایات رژیم صهونیستی توسط این سازمان و نهادهای بین المللی حقوق بشری قابل تحقق خواهد بود.  ونه فقط مسلمانان جهان، بلکه کلیه آزادیخواهانی که به حق حاکمیت مردم مظلوم فلسطین اعتقاد دارند،  همواره از این هدف  حمایت میکنند.

حزب مردم سالاری از کلیه آزادیخواهان دعوت می کند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را سر دهند تا آرمان رهایی قدس شریف، این نخستین قبله مسلمین، همچنان ساری و جاری باقی  مانده و هرگز نگذارنداین یادگار ماندگار امام خمینی(ره)  فراموش شود.

 کمیته اطلاع رسانی حزب مردم سالاری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.