سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری با اشاره به ضرورت تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی، خاطر نشان کرد: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی ضرر و خسارت زیادی به کشور وارد می‌کند.

 

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور خدمت به مردم را یک توفیق دانست و تاکید کرد: مسئولین باید این جایگاه را برای خدمت به مردم مغتنم بدانند و عملکردها دگرخواهی در پرتو خداخواهی باشد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر روز یکشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک ولادت حضرت فاطمه اطهر (سلام الله علیها) و بزرگداشت روز مادر و سالروز تولد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب امروز یکی از جلوه‌های جامعه فاطمی را خدمت بی‌منت و کمک خالصانه به نیازمندان دانستند لذا مسئولین نیز باید این جایگاه را برای خدمت به مردم مغتنم بدانند و عملکردها دگرخواهی در پرتو خداخواهی باشد.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی، خاطر نشان کرد: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی ضرر و خسارت زیادی به کشور وارد می‌کند.

رئیسی با تاکید بر لزوم احیای دریاچه ارومیه، اظهار داشت: وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست این موضوع را دنبال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.