تذکر رهبر معظم انقلاب به شرکت های داخلی در مورد گرانی و کیفیت محصولات

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی تاکید کرد: لازمه رشد و تقویت شرکتهای داخلی این است که بازار کشور در اختیار شرکتهای داخلی باشد؛ البته شرکتهای ایرانی هم قیمتها را گران نکند و کیفیت را پایین نیاورند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی گفت: یک شرط لازم برای تقویت شرکتهای دانش‌بنیان این است که بتوانیم محصولات آنها را در داخل کشور رائج کنیم. راهش این است که تولیدی که او میکند دیگر واردات نداشته باشد، باز یک عده‌ای جنجال نکنند مثل قضیه‌ی لوازم خانگی که چرا شما گفتید که لوازم خانگیِ فلان کشور را مثلاً‌ فرض کنید که نیاورند؛ لازمه‌ی رشد شرکتهای داخلی و تقویت آنها این است که بازار داخل را در اختیار تولید داخلی بگذاریم.

حضرت آیت الله خامنه ای افزود: بخصوص دولتها و سازمانهای بزرگ که اینها بزرگترین مشتری اینهایند. دیگر واردات کمر اینها را نشکند. 

رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: وقتی ما که میگوییم واردات جلویش گرفته بشود درواقع به کمک تولید کارخانه‌ی داخلی و بنگاه داخلی داریم حرف میزنیم، آن بنگاه داخلی هم وظائفی دارد، آنها هم باز قیمتها را گران نکنند، کیفیت را پایین نیاورند که به کلی بی‌فایده بشود آن توصیه‌ای که شده. ۱۴۰۰/۸/۲۶

دیدگاه تان را بنویسید