معرفی خودرو مینی‌ون لکسس + تصاویر

خودرو مینی‌ون لکسس بر پایه تویوتا آلفارد ساخته شده و تنها در بعضی از بازار‌های خاص عرضه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سال گذشته لکسس اولین خودروی مینی‌ون خود را با نام LM معرفی و رسماً وارد بازار MPV‌ها شد. این مینی‌ون بزرگ بر پایه تویوتا آلفارد ساخته شده و تنها در بعضی از بازار‌های خاص عرضه می‌شود.

فضای داخلی بزرگ و لوکس می‌تواند مورد توجه مشتریانی واقع شود که نیاز به حمل افراد بیشتری دارند. اما اگر لکسس LM مورد نظر شما نیست شاید روزی بتوانید تویوتا سی‌ینا را با آرم لکسس خریداری کنید. نسل جدید سی‌ینا خودرویی عالی به نظر می‌رسد و زمانی که جلوپنجره دوکی شکل و چراغ‌های منحصر به فرد لکسس روی آن قرار می‌گیرد، باز هم بهتر می‌شود. چرخ‌های ۲۰ اینچی برای ظاهر اسپرتی‌تر و سپر‌های تهاجمی متناسب با این خودرو و همچنین زبان طراحی لکسس هستند.

اولین خودروی مینی‌ون لکسس + تصاویر

در مقایسه با LM، لکسس مطالعاتی EM پیشنهاد زیباتری برای افرادی که مینی‌ونی لوکس را می‌خواهند محسوب می‌شود. چه برای خانواده‌ها یا برای مدیران شرکت‌ها فرقی نمی‌کند که سراغ این مینی‌ون لوکس و جذاب بیایند. اما نکته بد ماجرا اینجاست که این تنها یک طرح تمرینی طراحی است و تاکنون تصمیمی از سوی تویوتا و لکسس برای خلق چنین خودرویی گرفته نشده است.

اولین خودروی مینی‌ون لکسس + تصاویر

تویوتا سی‌ینا جدید از نوع هیبریدی بوده و به‌تن‌هایی هم خودرویی لوکس و جذاب است و می‌توانیم امیدوار باشیم که لکسس هم این رندر یا حتی بهتر از آن را به‌زودی محقق نماید.

اولین خودروی مینی‌ون لکسس + تصاویر

دیدگاه تان را بنویسید